adam_0012 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Cześć wszystkim, jakiś czas temu kupiłem Maximę z 2011 roku z wywalonymi katami (została obudowa a środek jest wywalony). Oczywiście świeci się check ale z tym sobie poradzę poprzez wyłączenie 2 sondy w systemie. Mam natomiast inny problem - chciałbym ze spokojem jechać na przegląd bez obaw, że mi nie przejdzie kontroli emisji spalin (a jak zechcą sprawdzić to nie przeszedłby bo sprawdzałem). Wiadomo że koszt oryginalnych w ASO to są kwoty większe niż wartość samochodu ale co sądzicie o uniwersalnych albo o włożeniu samych wkładów spełniających normy dla EURO5? Pytałem w jednym warsztacie i powiedzieli mi, że takie wkłady będą spełniały swoją funkcję i przegląd będzie przechodził bez problemu, w drugim z kolei powiedzieli, że to i tak nie ma sensu i tylko oryginały albo używki w dobrym stanie (a używkę niestety nie tak prosto kupić). Na ebayu są niby nowe katalizatory do Maxima za 300-400$ ale wydaję mi się to jakoś mało jak na nowy katalizator do tego samochodu... czy to będzie lepsza opcja niż sam wkład kupiony u nas? Doradźcie proszę co mam zrobić. Zależy mi przede wszystkim na tym żeby samochód mieścił się w normach - idą wielkimi krokami zmiany w przeglądach i pewnie w przyszłym roku nie da rady tego w żaden sposób obejść. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Witam.jezeli masz zamiar kupować zamienniki odradzam,wkład ceramiczny . jeżeli masz LPG długo nie wytrzymają.wyciagnij katy i wyślij do firmy , która zajmuje się profesjonalnie regeneracją.(jakieś 2 lata temu 1.5tysia to kosztowało)dostaniesz gwarancję i żadnych emulatorów nie trzeba zakładać.ps.jezeli jesteś zainteresowany napisz na priv dam ci namiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.