dursztyn Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Witam wszystkich. Mam nisana ROGUE T32 z 2018r. i kupiłem do niego klapę z T32 europa w wersji z elektrycznym podnoszeniem. Jest jednak mała różnica w okablowaniu i muszę przełożyć wiązkę ze swojej starej klapy. Lakiernik jednak twierdzi, że się to nie da rady, bo podobno klapa jest zgrzewana, gdy wiązka jest już zamontowana. Ktoś na forum twierdził, że mu jednak wymienili wiązkę, ale się nie odzywa. mam więc pytanie, czy się da i czy ktoś to już z Was robił. Ewentualnie jakieś wskazówki jak zrobić, aby się otwierała klapa z przycisku pod klamką, bo tylko to mi nie działa. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 mialem klopot z wiązką (przetarcie pomiedzy klapą a wejsciem do kabiny) i otrzymalem info ze nie wymieniają samej wiązki ale razem z klapą włącznie, więc może to prawda z tym zgrzewaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dursztyn Opublikowano 29 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Dziękuję wszystkim, którzy starali się mi jakoś pomóc. Zabrałem się za klapę i podzielę się tym co zauważyłem. Po pierwsze zawsze przy zakupie klapy należy dokładnie porównać kable we wtyczkach, a wtyczki wielopinowe są tylko dwie, plus masa i ogrzewanie tylnej szyby. Jeżeli trafi się Wam bogatsza wersja, to jakoś sobie poradzicie, bo w drugą stronę jest już gorzej. Samej wiązki nie ma szans podmienić, bo nie wiem dlaczego tak są zgrzane górna część klapy z dolną, że wiązka jest ściśnięta pomiędzy nimi i niestety ani drgnie. Zrobiono to chyba celowo, aby w razie awarii wymienić całą klapę. Jedyną możliwą opcją, jest rozerwanie np. uszkodzonej klapy i próbować przeciągnąć same kable, bo z wtyczkami nie ma szans. Wtyczki od klapy są umieszczone za osłoną tylnego lewego słupka, a przewody są bardzo długie, więc po ich wyjęciu można np. swobodnie pokutować np. popękane przewody i jest to niestety jedyna możliwość aby cokolwiek zrobić z okablowaniem tylnej klapy. Dodam także, że niektóre przewody w wiązce wyglądają jak cynowane, ale cyna się ich nie chce chwytać, więc trzeba raczej użyć spinek, lub złączek. Ja kupiłem nową klapę i całe szczęście, że u mnie jest zwykły zamek, więc poprzekładałem tak piny we wtyczkach, że wszystko działa. Został mi z tej klapy nówka zamek do wersji z siłownikami elektrycznymi i domykaniem, więc gdyby ktoś był zainteresowany, to na pewno się dogadamy. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.