Cukier19 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Witam Mam wysoka temerature oleju w swojej Z Przy spokojnej jeździe 105-110 stopni przy pałowaniu 115-120 olej Millers czego to wina ? Magistrali olejowej ? 2010 370z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Przy bardzo spokojnej jeździe w zależności od uzytego oleju temperatury powinny byc : 5w30 (nie polecam) 80 C ( olej z aso zaraz po zakupie samochodu ) 0w40 85C ( amsoil signature + AR9200v2) 5w50 90C ( amsoil signature + AR9200v2) podczas normalnej ale dynamicznej jazdy ( bez pałowania ) +10 C do podanych temperatur sprawdź ciśnienie oleju . A sprawdzałes jaką temperature ma płyn chłodzący ( jakimś skanerem ) i czy wiatraki sie właczają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cukier19 Opublikowano 11 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Takk wiatraki się uruchamiają teraz jak temperatury wróciły do normy powietrza tj 24-27 stopni olej ma 100-110 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybuch Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Dla referencji napiszę, że jestem świeżo po wymianie uszczelki magistrali, olej amsoil ss 0w40 i temperatura oleju w zależności od temperatury otoczenia 90-110, przy 110 sobie odpuszczam, generalnie spokojna jazda ew. chwila na wyższych obrotach. Problem jest taki, że każdy inaczej definiuje spokojną bądź szybka jazdę, ale uszczelkę magistrali powinno się diagnozowac sprawdzając cisnienie oleju. Generalnie twoje temperatury nie są jakieś tragiczne, wiec zostaje dołożenie chłodnicy oleju żeby cieszyć się bezawaryjną jazdą na niższych temperaturach, też mnie to czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcdk Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 2 przewody koszt ok 200zł, adapter 50zł do tego chłodnica kolejne 200zł + 2h pracy i dokładacie chłodnicę oleju. Miałem podobnie jak wy 110 przy normalnej jeździe, autostrada podchodziło pod 140. Teraz mam ok 90 normalnie i autostrada. Drift nie przekroczy 100C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 24 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2021 W dniu 26.08.2021 o 22:01, lcdk napisał: Miałem podobnie jak wy 110 przy normalnej jeździe, autostrada podchodziło pod 140. Teraz mam ok 90 normalnie i autostrada. Drift nie przekroczy 100C. Dziwne , skad tak wysokie temperatury oleju ? silnik po jakiś modach ? obecnie jeżdżę na millersie EE performance 5w50 i temperatury oscylują w zakresie 90-100 C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.