Gość kuwerty Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Witam! Jestem swiezo upieczonym posiadaczem Primerki P10 Invitation. Z tego miejsca chcialbym sie z wami przywitac . Jako ze dopiero poznaje ten samochod mam kilka niezrecznych pytan. Pierwsze dotyczy centralnego zamka. Mam do niego pilota i od poprzedniego wlasciciela wiem ze zanim jeszcze samochod trafil w moje rece pilot przestal dzialac. Probowalem, postepujac zgodnie z kilkakrotnie tu poruszanym tematem programowania pilotow, zmusic go do wspolpracy. Moje proby jednak okazaly sie daremne. Poprzedni wlasciciel przyznal mi sie ze pilot raz byl u elektronika i mu pomoglo (widac poprawiane luty na plytce). Centralka nie reaguje wogole na pilota a od jednego elektronika wiem ze pilot jakis sygnal daje :shock: . Chcialbym sie spytac co z tym fantem zrobic. Na plytce pilota mam kilka podejrzanych miejsc w ktorych mogly kiedys byc luty ale nie mam drugiego pilota by miec to z czym porownac. Jesli mozecie podeslijcie mi prosze zdjecie/skan obu stron plytki pilota. Drugie pytanie jest zwiazane z resetem komputera w P10. Czy nastepuje on automatycznie po odjeciu napiecia? Rzecz w tym ze musialem mu niedawno zmienic akumulator i po ponownym podpieciu samochodzik jest jakby bardziej zmulony. Dodam tez ze mam tam instalacje gazowa Landirenzo i to mulenie wlasnie na gazie wystepuje. Czy komputer instalacji sam sie dostosuje do optymalnych warunkow pracy czy musze jechac do jakiegos gazownika? UUuuuch ale sie rozpisalem . Nie bijcie! Z powazaniem JA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Radziłbym skorzystać z ksiażki AutoData i spróbować zakodować kluczyk od nowa nie wiem jak to jest z Primerką ale w Almerze to w książce tak pisało (prawdopodbnie trzeba wykonywać po wymianie bateri): "Wskazówka Niezbędne są wszystkie piloty Zapłon w ciągu 10 sekund sześciokrotnie włączyć i wyłączyć Nie wyjmuj kluczyka zapłonu Kierunkowskazy zapalą się krótko po 2 sekundach Tryb programowania uaktywniony na 2 minuty wykonać czynności: - nacisnąć i przytrzymać przycisk odblokowania - przycisk zablokowania nacisnąć trzy razy, puścić przycisk odblokowania - w celu potwierdzenia prawidłowego zaprogramowania migną jeden raz - powyższe czynności powtórzyć w celu zaprogramowania pozostałych pilotów jeżeli zaprogramowane zostały 4 piloty zdalnego sterowania: po zaprogramowaniu ostatniego pilota kierunkowskazy zapalą się trzykrotnie Tryb programowania zakończony Jeżeli zaprogramowanych zostało mniej niż 4 piloty zdalnego sterowania - włąćzyć zapłon kierunkowskazy zapalą się krótko dwa razy Sprawdzić prawidłowe działanie wszystkich pilotów zdalnego sterowania Immobiliser Obsługa Rozmieszczenie systemu diod LED nad tablicą przyżądów System zostanie uaktywniony po wyłączeniu zapłonu Włączyć zapłon. Jeżeli lampka sygnalizacji silnika miga a silnik nie uruchomi się za pierwszym razem - usunąć wszelkie zakłócenia sygnału z pierścieniem kluczyka - włączyć zapłon na ok. 5 sekund - wyłączyć zapłon - odczekać ok. 5 sekund - uruchomić silniki Jeżeli silnik uruchamia się źródło zakłucenia przenieść gdzie indziej Jeżeli silnik nie uruchamia się niesprawność Programowanie Kiedy Kluczyk dodany albo wymieniony Niesprawność włączyć zapłon miga lampka ostrzegawcza niesprawność w silniku patrz najpierw obsługa ... można zaprogramować wyłącznie za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego niezbędne są wszystkie kluczyki przeznaczone do zaprogramowania wskazówka maksymalnie można zaprogramować 4 kluczyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuwerty Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Jak juz pisalem postepowalem juz wedle wskazowek z tego forum (instrukcji oryginalnej nie posiadam, a w tym co sciagnalem z osiolka nie znalazlem wyczerpujacych informacji). Znalazlem na forum kilka sposobow na zaprogramowanie pilota. Jeden z otwartym bagaznikiem, inny z naciskaniem w odpowiednim momencie przycisku zamykania. W tym drugim przypadku ten kto pisal ta porade mial taka sama wersje Primery co ja wiec jak sadze jego sposob powinen dzialac. Ponoc przy nacisnieciu przycisku zamykania powinna szybciej zaczac mrugac dioda na podszybiu czego nie zauwazylem. Moze wiec sygnal z pilota juz jest do niczego . Z powazaniem JA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 A silnik 1.6 czy 2.0? Bo podobno w 1.6 komputer się nie resetuje po odpięciu akumulatora, a w 2.0 tak. Ja też mam Landi renzo - czasami muszę jeździć na regulację; jak pojedziesz i popytasz, to może dowiesz się paru ciekawych rzeczy. A poza tym mogą być do wymiany filtry (w tym gazu), świece itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuwerty Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Silnik mam 1.6 z wtryskiem (jak sadze ). Co do gazownika to musze sie tu popytac w okolicy moze ktos zna jakiegos godnego polecenia. Mysle zmienic mu filtry i inne takie w ciagu najblizszego miesiaca, bo tak na dobra sprawe to musze wierzyc na slowo poprzedniemu wlascicielowi kiedy byly wymieniane. Z drugiej stron autko pali chyba normalnie, bo w miescie mam spalanie ok. 10 litrow. Autko zaczelo mulic ewidentnie po wymianie aku wiec sadze ze to komputer (pewnie od gazu) stracil ustawienia. Moje pytania nadal sa aktuualne. Jesli ktos moze to prosze o podpowiedz w tym temacie. Z powazaniem JA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 komputer sie resetuje podobno po 12godzinach, z centralnym to była moja zmora :-) u mnie pomogło po prostu wprogramowanie go do komputera w samochodzie. jakos przyciskalem klawisze w okolicach diody kontrolnej do czasu az nie zaczolem slyszec pracy silownikow w drzwiach. no i witamy w klubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuwerty Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Rozumiem ze chodzi Ci lisku o diode kontrolna na podszybiu? Jesli mozesz opisz mi jak najdokladniej sie da proces programowania takiego pilota. Moze sprobuje jeszcze raz . Z powazaniem JA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 chodzi oczywiscie o te diode. W momencie gdy samochod sie zamknie bedzie ona pulsowac bardzo szybko. Klikamy przycisk po prawej stronie. Oczywiscie trzymając pilote napisaem nissan w dobrą stronę, nie do góry nogami. Jest to przycisk zamykania. Jakoś się go trzyma i klika i tak po pewnej chwili po prostu zaczyna on mi działać. Ja jak kupilem samochod to nie dzialal, i w ASO Nissana powiedzieli mi ze zeby go wprogramowac trzeba miec specjalny komputer, ktory juz nie jest w uzyciu od dawna i ze nikt mi tego nie uruchomi :-) To sobie uruchomilem sam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbajk Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 ten temat niejest mi obcy... niestety Mianowicie trzeba nacisnąć przycisk zamykający drzwi w tym momęcie dioda powinna zacząć pulsować intensywnie wtedy naciskamy jeszcze 5 razy a następnie przycisk otwierający drzwi i mamy gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuwerty Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Wiec u mnie to jest tak ze dioda nie reaguje szybszym pulsowaniem w trakcie naciskania pilota. Zaznacze tez ze ona sobie pulsuje stale (raz na ok. 4-5 sek.) i gasnie tylko po przekreceniu stacyjki. Tak czy owak podejrzewam ze moj pilot jest do niczego. Wpadlo mi do glowy ze skoro na naszym rynku tyle jest samochodow do rozbiorki to moze sobie znajde takiego pilota, tylko nie wiem czy bedzie sie go dalo zmusic do wspopracy z moim autkiem. No i tez nie wiem czy to na pewno pilot. Jesli nie to moze gdzies przepalil sie bezpiecznik. Tylko gdzie go szukac, bo pewnie w centralce siedzi? A moze dac spokoj z ta centralka i zamontowac inna? Z powazaniem JA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.