Gość marmor Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Choć ten temat był już chyba poruszany - odnosił się głównie do pojazdów z ins. gazową. Ja mam P10 z 91 roku, na gaźniku, bez inst. gazowej. Czy w moim przypadku można zrobić reset komputera i czy może on mieć korzystny wpływ ? A jeśli tak - prosiłbym o opis postępowania po podłączeniu akumulatora po resecie - bo też znalazłem dwie albo trzy różne wersje. Dzięki z góry ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 - akumulator odłączyć na 24godziny - lub wejsc i wyjść z autodiagnostyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 A co po podłaczeniu akumulatora ??? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 po uplywie tych 24h podlanczasz ponownie akumulator a ECU już będzie zresetowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 czy taka sama procedura resetu obowiązuje w P11 (GT) ???? pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 W takim razie nie musi popracować na wolnych obrotach do momentu załączenia się wentylatora ? Tak gdzieś wyczytałem na forum. Tylko, że teraz jest zimno i zanim włączy się wentylator może mi braknąć paliwa... :? I czy to ma być 24 czy 12 godzin ?(też gdzieś widziałem post o 12 godz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 wszystko zależy, czy ECU buduje adaptacje odczytów lambdy w funkcji jej temperatury. Jeśli tak (a ma to miejsce tam gdzie jest grzałka lambdy) trzeba pozwolic mu się rozgrzać po odpaleniu mniej więcej do temp roboczej na wolnych (nie musi sie załączyć wentylator - po prostu ma złapać temperaturę). Jesli adaptacja jest niezależna po restarcie kompa od razu startujesz z nastawami "fabrycznymi" i w/w czynnosci nie trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 A tak po krasnoludzku ? Nie wiem czy ECU buduje adaptacje odczytów lambdy w funkcji jej temperatury. :shock: Ale wiem, że mam primerkę 1.6 na gaźniku z 1991 roku. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 z katalizatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 sprawdź ile masz przewodód do sondy lambda. Grzałka wymaga zasilania W kilku źródłach widziałem że wystarczy 12 godzin na reset, ale coś mi się zdaje że są inne metody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Jeden przewód do sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 więc nie masz grzałki, wystarczy odpiąć aku, odpalić i jazda. Sonda z grzałką ma min 3 przewody. Zresztą, jak błędy sie nie powtórzą (brak ustrek), to po jakimś czasie i tak wszystko powinno sie ustawić w ECU jak należy. Co do innych metod - może wystarczy wyjąć odpowiedni bezpiecznik - w Toyotach jest bezpieczki z oznaczeniem EFI, który wyjmuje sie na 10 min i z głowy, może Nissanowskie ECU maja możliwość selektywnego odcięcia zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Też mi się wydaje, że mam prostą konstrukcję. Wolę pozostać przy odłączeniu akumulatora. Dzięki za rady. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.