damkus2204 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Witam panowie mam takie pytanie czy jak padl mi alternator i nie mam wogole ladowania to moga byc problemyy ze skrzynia ze raz jedzie a raz szarpie i nie chce ruszyc z miejsca a jak ruszy to juz jedzie?? Dziwi mnie to ze nic sie na liczniku nie swieci a alternator nie daje wogole ladowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Może być problem bo jest problem z napięciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pykos Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Mam podobny problem Spaliła się płytka w alternatorze i też wcześniej nie pokazały się kontrolki o braku ładowania. Po regeneracji alternatora coś jest nie tak. Na odpalonym silniku oświetlenie wewnętrzne i podświetlanie licznika migota ale najgorsze że przy płynnym dodawaniu gazu bardzo szarpie samochodem. Jak przyspieszam szybko problem znika Co obstawiacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 Może wystarczy zaprogramować skrzynię od nowa. Czasami robią się dziwne rzeczy jak jest zanik prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pykos Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 43 minuty temu, bubuss napisał: Może wystarczy zaprogramować skrzynię od nowa. Czasami robią się dziwne rzeczy jak jest zanik prądu Być może ale i tak są za duże skoki napięcia, bo prawie 1 volt Cały czas oświetlenie miga, a miernik pokazuje "duże tętnienie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 a regulator napiecia sprawdzales 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pykos Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 W dniu 15.09.2021 o 12:05, bubuss napisał: a regulator napiecia sprawdzales A jednak regulator Okazuje się, że po regeneracji wysypał się jeszcze regulator Napięcie skakało do 16 V Teraz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damkus2204 Opublikowano 12 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 W dniu 26.09.2021 o 12:10, Pykos napisał: A jednak regulator Okazuje się, że po regeneracji wysypał się jeszcze regulator Napięcie skakało do 16 V Teraz jest ok A jak ci auto szarpalo normalnie potrafilo tak mocno zatrzasc calym autem?? Bo ja mam zamiar zrobic alternator i mam nadzieje ze od tego skrzynia wariuje... Bo jak jade to wlasnie szarpnie nia nie raz albo jak sie zatrzymam nie chce ruszyc jak ruszy to jedzie... Skrzynie regenerowalem ponad rok temu i teraz mam takie cyrki mam nadzieje ze to wina alternatora, naprawie i sie zobaczy na dodatek wymienie olej jeszcze w skrzyni bo jest spalony jak nie wiem... Wiec moze tez wina oleju jest ciezko ten alternator wyciagnac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pykos Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Aż tak bardzo nie było ale nie u wszystkich jest identycznie Co do dostępu do alternatora to powiem Ci, że trzeba się nagimnastykować niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damkus2204 Opublikowano 12 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Godzinę temu, Pykos napisał: Aż tak bardzo nie było ale nie u wszystkich jest identycznie Co do dostępu do alternatora to powiem Ci, że trzeba się nagimnastykować niestety A opisal bys jak go wymontowac?? Godzinę temu, Pykos napisał: Aż tak bardzo nie było ale nie u wszystkich jest identycznie Co do dostępu do alternatora to powiem Ci, że trzeba się nagimnastykować niestety W dniu 26.09.2021 o 12:10, Pykos napisał: A jednak regulator Okazuje się, że po regeneracji wysypał się jeszcze regulator Napięcie skakało do 16 V Teraz jest ok A jak ci auto szarpalo normalnie potrafilo tak mocno zatrzasc calym autem?? Bo ja mam zamiar zrobic alternator i mam nadzieje ze od tego skrzynia wariuje... Bo jak jade to wlasnie szarpnie nia nie raz albo jak sie zatrzymam nie chce ruszyc jak ruszy to jedzie... Skrzynie regenerowalem ponad rok temu i teraz mam takie cyrki mam nadzieje ze to wina alternatora, naprawie i sie zobaczy na dodatek wymienie olej jeszcze w skrzyni bo jest spalony jak nie wiem... Wiec moze tez wina oleju jest ciezko ten alternator wyciagnac?? Wez opisz jak go zdemontowac co rozebrac itd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.