dziekanm Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 wtam wszystkich. sprawa jest gardłowa a mianowicie co jakiś czas pada mi imobilajzer jak go nie walne to moja micra(k11-94r.1.0)nie chce zapalić :evil: mam już tego podziurki w nosie.chce się go pozbyć .do niego jest polot i centralny zamek kiedyś wszystko działało centralny padł i otweram z kluczyka :twisted: czy ktoś już kiedyś wywalał cały imobilajzer za swojej micry :?: gdzie te wszystkie kabelki są podłączone :?: na co mam zwrócić uwage i od czego zacząć :?: co mam płączyć ze sobą zeby odpalała bez tego :?: może ma ktoś schemat wszystkich podłączeń :roll: za wszystkie informacje z góry dziuękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Matimon Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Daj sobie spokój z wywaleniem immo bo wogóle już nie odpalisz Micry. To nie jest taka prosta sprawa, ponieważ immo składa sie z czytnika przy kierownicy(tego co szwankuje) oraz całego komputera. Raczej odpalenie samochodu bez immo jest niemożliwe. Ewentualnie musisz dokupić czytnik i komputer z innego samochodu(musi to byc ten sam samochód, poniważ są one połączone ze sobą i z innymi urządzeniami od innych Micr nie będą współpracować). Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Hmm, immobilizer obchodzą w Polsce jdynie profesjonalni złodzieje i to najczęściej przy pomocy innego komputera pokładowego lub laptopa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 przymierzalem sie kiedys do zdjecia imobilisera w Bravie. Gadalem z gosciem ktory montowal mi alarm -> zaproponowal swojego fachowca ktory to zabiera auto do siebie, podlacza do kompa i blokuje imobiliser na poziomie programu. jednak chcial za ta usluge kolo 500pln... sadze jednak ze daloby sie znalezc kogos tanszego! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zbigniew Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Witaj! Z immobilajzerem też mialem problem. Nie wiem co masz na myśli mówiąc walnąłem, ale jesli chodzi ci o uderzaniem pilotem przy kluczyku (mój przypdek), to nie rób tego, bo możesz go całkiem zniszczyć. Rozwiązanie jest bardzo proste. Idź do serwisu RTV niech ci naprawią pilolta (prawdopodobnie koło kwarcu poniszczyły ci się ścieżki) 20 zł. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 mi pekla nózka od kwarcu powiem tak bez pilota nie odpalisz auta to raz dwa wymontowac to cholerstwa to kupa kasy bo jest zintegrowane ze wtryskiem o ile masz model nats z takim pilotem z 2 przyciskami w ksztalcie grószki takie lutowanie nie jest dobre odparza sie plytka w przypadku ulamania kwarcu mozna go zmierzyc przyzadem i dokupic ja jednak wolalem jednak miec nowy pewny pilot koszt w aso to 460zł sztuka ja tyle placilem ale nowy pilot trzeba czekac az zciagna i w polsce jest 1 urzadenie do strojenia i dodatkowo czekasz na sprowadzenie za drugi doplacilem 380zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziekanm Posted March 25, 2006 Author Share Posted March 25, 2006 Daj sobie spokój z wywaleniem immo bo wogóle już nie odpalisz Micry. To nie jest taka prosta sprawa, ponieważ immo składa sie z czytnika przy kierownicy(tego co szwankuje) oraz całego komputera. Raczej odpalenie samochodu bez immo jest niemożliwe. Ewentualnie musisz dokupić czytnik i komputer z innego samochodu(musi to byc ten sam samochód, poniważ są one połączone ze sobą i z innymi urządzeniami od innych Micr nie będą współpracować).już wszystko gracoś nie łączyło w samym imo koszt naprawy 30 zeta dzięki za wszystkie rady.pozdrawiam :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hero79 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Witam wszystkich! Rok minął od Waszych postów na ten temat, może ktoś juz wie coś więcej:) Mam micrę k11 22.03.1996r 1.0 benzynka w automacie;) Zgubiłem kluczyk.. z pilotem od immobilizera... Mam niezły problem... kto mi pomoże? Czy ciężko mi będzie ominąć immobilizer? Ma ktoś jakiś pomysł? mam drugi piot który nie działa.. gołym okiem widać, że uszkodzony jest kwarc! ale nie znam jego wartości, nie zmierzy się jej. Może ktoś z Was wie jaki kwarc mam kupić? Oznaczenie na nim to: S4Yi tylko to może być oznaczenie specjalnie kodowane przez nissana.. może to być kwarc 4 megowy, a może być innej wartości.. Czy ktoś dokładnie wie jaki?? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Benet Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Co sie dzieje z moim immob. przy wcisnieciu przycisku rozlączajacego immob. lamka mruga jak szalona zamiast gasnąc, dopiero po przekreceniu kluczyka gasnie.. problemów z odpalaniem na szczescie narazie niema, ale niepokoj pozostal.. co to moze byc i co robic ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.