Sucks_one Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Witajcie, Kolejne tematy, które chciałbym rozwiązać/naprawić bądź je zaakceptować Jako że z wiekiem natręctwa narastają, bo jak nawet kamyczek w bieżnik wpadnie to przeszkadza mi to niemiłosiernie, zauważyłem z niewielką doza przypadku kolejne być może zalążki poważnych awarii. 1. Podłoga pod nogami kierowcy nagrzewa się. Nie mam pojęcia co tam przebiega ale zdaje się że kanału wentylacyjnego tam nie ma. Możliwe że na zewnątrz nie ma izolacji termicznej bo blisko jest rura na wydechu. Czy też tak macie? 2. Kiedy dodaję gazu czuję na pedale pod prawa nogą i na podłodze pod lewą takie jakby tarcie pochodzące raczej z napędu. Wydaje mi się, że tarcie/szum pochodzący z piast/łożysk byłby skorelowany ze skręcaniem kół (chyba że to w jakiś dziwny dla mnie sposób dochodzi z tylnych piast). Oczywiście im wyższa prędkość tym bardziej bardziej daje to znać o sobie. Natomiast kiedy jadę jednostajnie np 120km/h to ów tarcie pojawia się na 3-4 sekundy po czym ustępuje na 2-3 sekundy i w takiej cykliczności trwa. Podpowiedzcie co tu można sprawdzić/zrobić albo od czego zacząć, chyba że ktoś zna odpowiedź w wyniku własnych doświadczeń. Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 ja nie zauważyłem żadnego nagrzewania podłogi. na wszelki wypadek sprawdź czy od spodu podłoga się nie grzeje, może jest nieszczelność układu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 5 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Podłoga od zewnątrz w okolicach wydechy nagrzewa się dosyć mocno . Porównałem z lewa stroną i wygląda identycznie w sensie wizualnym ale lewa nie nagrzewa się. Wnioskuje więc że Camo miałeś dobre przypuszczenia bo poza wydechem nie ma tam nic co mogło by generować wysoką temperaturę. Szumy/tarcia/drgania, o których pisałem zdaje sie że pochodzą od osłony/ekranu na rurze wydechowej który jest wyluzowany i na rurze wydechowej tańczy jak na linie. W weekend ogarnę co będę mógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 osłony można unieruchomic paskami zaciskowymi, tylko warto zainwestowac w dobre nierdzewne, odporne na wysokie temp. bo zwykłe korozja zje maksymalnie w kilka miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 6 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Dzięki za rady. Zastanawiam się w jaki sposób nagrzewa się tam podłoga. W miejscu gdzie jest największe skupienie ciepła przebiega tylko rura wiec nie ma mowy żeby tam było jakiekolwiek rozszczelnienie. Obie strony są identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 w kilku miejscach powinny byc od strony podłogi dodatkowe metalowe osłony ekranujące przed promieniowaniem cieplnym, mocowane sa do wydechu na obejmy zaciskowe, ktore czesto sie zrywają i osłona moze odpasc lub sie przemiescic, czesto gdy te oslony poluzowują się, wibrują i głośno brzęczą. może brakuje takiej osłony lub w jakims miejscu nie przylega odopwiednoio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 6 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Dzięki Camo. Sprawdzę bo czasem lekko wilgoc czuć na dywaniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Wilgoci może być z klimy. Jeśli po stronie pasażera robi się bagno to może oznaczać ze wąż odprowadzający skropliny wypiął siw I woda do kabiny leci a ni na zewnątrz. Pozdrawiam Ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 6 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Skropliny wylatują na zewnątrz niedaleko prawego przedniego koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Jeśli mokro to też warto sprawdzić dokładność mocowania tego wężyka. Może większość na zewnątrz leci a tylko trochę do środka? Co do osłon: a plecionka w jakim jest stanie? Jak moja pościła to tunel zaczął się nagrzewać od spalin wydostających się przez tę plecionkę. Pod nogami nie powinno być wody. Pozdrawiam Ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 6 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Strona pasażera jest sucha i nie nagrzewa się. Problem dotyczy tylko strony kierowcy. Pod dywanikiem nie jest mokro tylko lekko wilgotno . Wydaje mi się że to efekt różnic temperatur i lekko się skrapla. Nie jestem pewien ale plecionki nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 w wydechu 4 litrowej V6 nie ma żadnej plecionki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Nie doczytałem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 12 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2021 (edytowane) Cybant trzymający ekran na rurze pomiędzy katami się wziął i przerdzewiał. Wymieniłem na nowy i jest cisza Obawiam się jednak że kat pomiędzy sondami po stronie kierowcy jest dziurawy. Jest spora dziura wielkości 10gr którą ciepło wylatuje na podłogę i stąd "nagrzewająca się podłoga" oraz lekkie nierówności w pracy na jałowym. Dziwne tylko że przy uszkodzonym katalizatorze nie wyskakuje mi "check". Nie chciałbym kombinować z emulatorami, strumienicami itp. Czy możecie polecić katalizator, który będzie spełniał swoją role i nie będzie powodował błędów itp ? Magna może być? BTW. Camo, szacun za szybkie i trafne diagnozy Edytowane 12 Października 2021 przez Sucks_one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 12 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2021 Katalizatory z Magnaflow nie polecam bo są ceramiczne, jak masz LPG to możesz je dosc szybko uszkodzic. Jedz do tlumikarza, niech dopasuje wklad i wspawa Ci w stare puszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 12 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2021 Dzięki. Obadam temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.