m@rcin sz-n Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 Cześć. koledzy mam prośbę? Sprawcie w swojej książce gwarancyjnej ILE CZASU MA ASO NA USUNIĘCIE USTERKI moja jest w aso i nie mam jak sprawdzić ,a teraz fakty. Zauważyłem usterkę w kwietniu na nie prawidłowym działaniu wskazówki od chłodzenia silnika(ta mała na lewym zegarze ) zacinała się ,stała w pozycji 1/4 mimo że silnik dawno osiągnął swoją temperaturę i nagle wskakiwała na prawidłową pozycję ,lub nie ruszała się wcale mimo przejechania kilkunastu kilometrów. Aso zatwierdziło usterkę, wymienili całe zegary, usterka nadal ,decyzja Centrali wymienić moduł ECU, usterka nadal występuję. Centrala juz rozkłada ręce nie mają pomysłów, sprawdzili kable czujniki wszystko jest OK. Auto stoi od 12 Września , nadal je testują i nadal usterka występuje. link do filmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 17 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 W dniu 15.10.2021 o 19:18, m@rcin sz-n napisał: Cześć. koledzy mam prośbę? Sprawcie w swojej książce gwarancyjnej ILE CZASU MA ASO NA USUNIĘCIE USTERKI moja jest w aso i nie mam jak sprawdzić ,a teraz fakty. Zauważyłem usterkę w kwietniu na nie prawidłowym działaniu wskazówki od chłodzenia silnika(ta mała na lewym zegarze ) zacinała się ,stała w pozycji 1/4 mimo że silnik dawno osiągnął swoją temperaturę i nagle wskakiwała na prawidłową pozycję ,lub nie ruszała się wcale mimo przejechania kilkunastu kilometrów. Aso zatwierdziło usterkę, wymienili całe zegary, usterka nadal ,decyzja Centrali wymienić moduł ECU, usterka nadal występuję. Centrala juz rozkłada ręce nie mają pomysłów, sprawdzili kable czujniki wszystko jest OK. Auto stoi od 12 Września , nadal je testują i nadal usterka występuje. link do filmu co jest z Wami nikt nie ma książki gwarancyjnej?????????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza76 Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Sięgnij do przepisów z rękojmi. Wówczas mają 2 tygodnie od zgłoszenia usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 17 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 2 godziny temu, Grisza76 napisał: Sięgnij do przepisów z rękojmi. Wówczas mają 2 tygodnie od zgłoszenia usterki. ok, a co mówi książka ? aso pewnie będzie się tym sugerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Według książki Nissan ma usunąć usterkę w możliwe najkrótszym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza76 Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Powtórzę ponownie - gwarancja to dobrowolna odpowiedzialność producenta. Może dać dowolny termin. Rękojmia - ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy do usunięcia wady / dostarczenia nowego produktu wolnego od wad / zwrotu pieniędzy w ciągu max 14 dni od dostarczenia wadliwego przedmiotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 18 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 odebrałem auto odpowiedz ASO na temat czasu usunięcia usterki jest taka w jak najkrótszym terminie jaka jest Waszym zdaniem najkrótszy czas? tylko był uśmiech z strony serwisu Gwarant robi sobie co chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza76 Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 5 godzin temu, m@rcin sz-n napisał: tylko był uśmiech z strony serwisu Gwarant robi sobie co chce Dlatego cały czas powtarzam: RĘKOJMIA. Jak zetrzeć ten uśmieszek z twarzy? Dostarczając samochód, składasz za potwierdzeniem u nich pismo z żądaniem usunięcia usterki w ramach rękojmi. Oczywiście powinieneś wskazać preferowany sposób usunięcia usterki (naprawa) lub alternatywny (np. wymiana samochodu / rekompensata finansowa). Niech korbią, jak to ugryźć. Oczywiście - o ile jeszcze nie minęły 2 lata od zakupu. Od terminu 2-letniego odliczasz oczywiście czas, który samochód spędził w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 19 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 19 godzin temu, Grisza76 napisał: Dlatego cały czas powtarzam: RĘKOJMIA. Jak zetrzeć ten uśmieszek z twarzy? Dostarczając samochód, składasz za potwierdzeniem u nich pismo z żądaniem usunięcia usterki w ramach rękojmi. Oczywiście powinieneś wskazać preferowany sposób usunięcia usterki (naprawa) lub alternatywny (np. wymiana samochodu / rekompensata finansowa). Niech korbią, jak to ugryźć. Oczywiście - o ile jeszcze nie minęły 2 lata od zakupu. Od terminu 2-letniego odliczasz oczywiście czas, który samochód spędził w serwisie. na chwilę obecną złożyłem skargę na nie wykonanie naprawy w centrali , zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.