Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Reset/kalibracja czujnika kąta skrętu (SAS)


kfgz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry,

 

Z racji tego, że zepsuł mi się zwijak taśmy poduszki powietrznej dokonałem jego wymiany. W efekcie czego wyłącza mi się ESP po kilku sekundach od selftestu tj. jazdy powyżej 15 km/h. Z tego co się orientuję to pewnie namieszałem przy montażu czujnika kąta skrętu kierownicy. Mam do wyboru kilka opcji:

 

1. Wizyta w ASO lub fachowym serwisie celem ponownej kalibracji czujnika.

2. Zakup skanera ODB2 z funkcją resetu SAS, np BlueDriver lub ThinkDiag (ponoć w obydwu jest taka funkcjonalność). Trochę droga impreza.

3. Ponowny montaż czujnika (nie bardzo mi się podoba ta opcja).

4. Ponoć można skalibrować czujnik jadąc przez ok. 10 minut prosto z prędkością poniżej 15 km/h (pewnie chodzi o to żeby nie załączyć testu ESP). Mam dostęp do takiej drogi w zasięgu ręki, gdzie mogę w miarę bezpiecznie przeprowadzić taką procedurę. Niestety google milczy na ten temat.

 

Możecie coś doradzić w tej kwestii?

Edytowane przez kfgz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki błąd wyskakuje jak ESP samoczynnie się wyłączy??. Bo musi się coś pokazać w błędach.

Jak nie ma błędu to coś źle poskładałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...