kfgz Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Dzień Dobry, Z racji tego, że zepsuł mi się zwijak taśmy poduszki powietrznej dokonałem jego wymiany. W efekcie czego wyłącza mi się ESP po kilku sekundach od selftestu tj. jazdy powyżej 15 km/h. Z tego co się orientuję to pewnie namieszałem przy montażu czujnika kąta skrętu kierownicy. Mam do wyboru kilka opcji: 1. Wizyta w ASO lub fachowym serwisie celem ponownej kalibracji czujnika. 2. Zakup skanera ODB2 z funkcją resetu SAS, np BlueDriver lub ThinkDiag (ponoć w obydwu jest taka funkcjonalność). Trochę droga impreza. 3. Ponowny montaż czujnika (nie bardzo mi się podoba ta opcja). 4. Ponoć można skalibrować czujnik jadąc przez ok. 10 minut prosto z prędkością poniżej 15 km/h (pewnie chodzi o to żeby nie załączyć testu ESP). Mam dostęp do takiej drogi w zasięgu ręki, gdzie mogę w miarę bezpiecznie przeprowadzić taką procedurę. Niestety google milczy na ten temat. Możecie coś doradzić w tej kwestii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 A jaki błąd wyskakuje jak ESP samoczynnie się wyłączy??. Bo musi się coś pokazać w błędach. Jak nie ma błędu to coś źle poskładałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfgz Opublikowano 17 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Sprawdziłem skanerem Carista i pojawia się błąd C1158, czyli ta sama historia co poniżej Coś czuję, że czeka mnie ponowne rozkręcanie kierownicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.