Primerka25 Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Witam serdecznie, Jestem posiadaczem primerki P12 z 2005 roku z silniczkiem 1.8 w LPG. Panie i panewki, mam pewną zagwozdkę. Odpalam silnik na zimnym który automatycznie wskakuje na 1.500 obrotów, gdzie domyślne obroty biegu jałowego to około 750 obrotów. Gdy nabierze temperatury, wszystko jest ok. Drugim problemem jest samodzielne zawyżanie obrotów przy zmianie biegów (w momencie, gdy wcisnę sprzęgło). Nie wiem, czy to norma tego motoru, czy coś jest nie tak. Czyściłem przepustnice, robiłem adaptacje, wymienione wszystkie filtry, wyczyszczony dolot, świece i cewki są ok. Temperatura w normie, brak błędów na kompie. Nie mam zielonego pojęcia gdzie szukać przyczyny. Może ktoś z Was już to przerabiał? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Co do pierwszego twojego problemu jest to ok gdyż silnik jest na tak zwanym ssaniu i gdy już się trochę zagrzeje to obroty spadają a drugi problem to o ile się podwyższają te obroty ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primerka25 Opublikowano 29 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 1000-1200 obrotów. Raz miałem sytuacją w której obroty się zacięły. Silnik przy wciśniętym sprzęgle skakał wyższe/niższe i tak ciągle póki nie zgasiłem i nie odpaliłem. Raz i potem już nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 a sprawdzałeś czy masz sprawny zawór CSV ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primerka25 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Gdzie go znajdę? Myślałem, że CSV tylko w dieslu występuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 jest on umiejscowiony w pokrywie zaworów koło zaworu faz rozrządu czyli jak stoisz przed samochodem to z lewej strony z tyłu pokrywy jest ten zawór z niego wychodzi przewód gumowy do kolektora ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primerka25 Opublikowano 20 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 Dziękuję za pomoc. Problem wychodzi na to, że został rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 to napisz jaka była przyczyna i rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primerka25 Opublikowano 23 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 (edytowane) Okazało się, że jednak nie rozwiązałem problemu. Z zaworu, o którym pisałeś nie sprawdzałem, natomiast sprawdziłem przewód idący z zaworu do kolektora, okazało się, że był delikatnie przecięty. Naprawiłem usterkę, ale nic nie zmieniła. Chce usiąść i podziałać, ale czekam na nieco lepszą pogodę. Aktualnie jest za zimno, wracam z pracy, ciemno. Na parkingu otwartym jest nieco trudniej grzebać. Z Z pewnością, gdy odnajdę przyczynę, podzielę się w tym temacie rozwiązaniem Edytowane 23 Grudnia 2021 przez Primerka25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.