aquariusmax Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia (edytowane) Nie mam obecnie już J11, ale z tego co pamiętam było tak jak powinno być, czyli jeden odczyt oscyluje, a drugi trzyma w miarę stałe napięcie, ale nie 0V (chyba 2,5V było lub więcej). Edytowane 4 Stycznia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwaski Opublikowano 6 Stycznia Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia (edytowane) Witam Tak jak Wy mam również problem z Nissanem Juke 1.2 dig-t 2015r przebieg 114 tys km. (P0190 - obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa + P0420 - uklad katalizatora awaria) Objawy: 1. Auto po zapaleniu rano pracuje przez moment normalnie około 50s i następnie gaśnie zapalam chodzi chwile i gaśnie i to się powtarza kilka razy i dopier po 5 próbie ponownego zapalenia zaczyna normalnie pracować- na tym etapie nie generuje żadnych błędów 2. Jak auto zaczyna juz normalnie pracować to po jakimś czasie Auto łapie błąd P0190 i traci moc dodatkowo na desce zaczyna mrugać system start stop. Co zostało wymienione: 1. czujnik ciśnienia 2. Pompa paliwa w baku 3. świece 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. Wyczyszczony został katalizator oraz wymieniona sonda lambda przed katalizatorem Obserwacje: Bład P0190 występuje jak ciśnienie w listwie paliwowej przekroczy wartość 240 bar i wtedy wartość ciśnienia spada do 5,5 bar i nie zmienia się i auto bebloce strzela jakby powietrzem w filtr paliwa. Czy macie może jakiś pomysł co tu jeszcze sprawdzić naprawić? Edytowane 6 Stycznia przez siwaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celnik Opublikowano 6 Stycznia Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia Witam Tak jak Wy mam również problem z Nissanem Juke 1.2 dig-t 2015r przebieg 114 tys km. (P0190 - obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa + P0420 - uklad katalizatora awaria) Objawy: 1. Auto po zapaleniu rano pracuje przez moment normalnie około 50s i następnie gaśnie zapalam chodzi chwile i gaśnie i to się powtarza kilka razy i dopier po 5 próbie ponownego zapalenia zaczyna normalnie pracować- na tym etapie nie generuje żadnych błędów 2. Jak auto zaczyna juz normalnie pracować to po jakimś czasie Auto łapie błąd P0190 i traci moc dodatkowo na desce zaczyna mrugać system start stop. Co zostało wymienione: 1. czujnik ciśnienia 2. Pompa paliwa w baku 3. świece 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. Wyczyszczony został katalizator oraz wymieniona sonda lambda przed katalizatorem Obserwacje: Bład P0190 występuje jak ciśnienie w listwie paliwowej przekroczy wartość 240 bar i wtedy wartość ciśnienia spada do 5,5 bar i nie zmienia się i auto bebloce strzela jakby powietrzem w filtr paliwa. Czy macie może jakiś pomysł co tu jeszcze sprawdzić naprawić? Można by sprawdzić elektrozawór odpowiedzialny na wyciągane oparów paliwa z baku, ja miałem zacięty- ciągle otwarty i robił mi próżnię w baku... znajduje się po lewej stronie obok rurki od klimy i amortyzatora. Wystarczy go wyjąć i dmuchnąć, nie powinno być przelotu. Mam też z serwisówki diagnostykę P0190... Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwaski Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia W dniu 6.01.2025 o 15:12, Celnik napisał: Można by sprawdzić elektrozawór odpowiedzialny na wyciągane oparów paliwa z baku, ja miałem zacięty- ciągle otwarty i robił mi próżnię w baku... znajduje się po lewej stronie obok rurki od klimy i amortyzatora. Wystarczy go wyjąć i dmuchnąć, nie powinno być przelotu. Mam też z serwisówki diagnostykę P0190... Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Sprawdziliśmy zawór i nadal to samo. Dziękuje za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebal_15 Opublikowano Niedziela o 18:34 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 18:34 Ktoś może usunął na stałe ten błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwaski Opublikowano Poniedziałek o 21:45 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 21:45 W dniu 6.01.2025 o 10:08, siwaski napisał: Witam Tak jak Wy mam również problem z Nissanem Juke 1.2 dig-t 2015r przebieg 114 tys km. (P0190 - obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa + P0420 - uklad katalizatora awaria) Objawy: 1. Auto po zapaleniu rano pracuje przez moment normalnie około 50s i następnie gaśnie zapalam chodzi chwile i gaśnie i to się powtarza kilka razy i dopier po 5 próbie ponownego zapalenia zaczyna normalnie pracować- na tym etapie nie generuje żadnych błędów 2. Jak auto zaczyna juz normalnie pracować to po jakimś czasie Auto łapie błąd P0190 i traci moc dodatkowo na desce zaczyna mrugać system start stop. Co zostało wymienione: 1. czujnik ciśnienia 2. Pompa paliwa w baku 3. świece 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. Wyczyszczony został katalizator oraz wymieniona sonda lambda przed katalizatorem Obserwacje: Bład P0190 występuje jak ciśnienie w listwie paliwowej przekroczy wartość 240 bar i wtedy wartość ciśnienia spada do 5,5 bar i nie zmienia się i auto bebloce strzela jakby powietrzem w filtr paliwa. Czy macie może jakiś pomysł co tu jeszcze sprawdzić naprawić? Witam Błąd udało się usunąć. Problem leżał w czujniku ciśnienia. Zamiennik, który założyliśmy powodował problem i jak zamieniliśmy na oryginał problem ustał. Nie wiem czy wymiana pompy wysokiego ciśnienia była konieczna, czy to od początku to był tylko problem czujnika ciśnienia na listwie, niestety felerny zamiennik spowodował ostre zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.