Piter Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 Wymieniłem dzisiaj świece żarowe (zamontowałem NGK 91210), oczywiście wszystkie 4 sztuki. W zasadzie opis cały to jest u Micha z YT jak zmieniać (smary ceramiczne, odkręcanie na ciepłym, klucz dynamometryczny to chyba w skrócie najważniejsze) -> Przed wymianą: - odpalał przy -10 za trzecim razem, jak było od -7 do +5 to za drugim razem, latem od pierwszego zakręceniem - waliło mi błędnymi ECU (poniżej), - hałasował i trząsł się trochę na zimnym - szarpało czasami budą przy przyspieszaniu - nie zauważyłem wzrostu spalania - nie bawiłem się (jak na filmie YT) w sprawdzenie omomierzem czy nagrzewaniem ich po wyjęciu z silnika. Po wymianie świec w sumie różnicy jakiejś olbrzymiej nie widzę (pewnie dlatego, że wymieniałem świeczki na ciepłym silniku). Zobaczymy jak będzie zapalał z zimnego. Na razie pokasowałem zapamiętane błędy i po przejażdżce jest spokój. (narzędzie diagnostyczne - >Launch Tech 619) Stare świeczniki optycznie nie byly w jakimś koszmarnym stanie. Nalatane mam 120k km. P.S. Sądzę, że to tylko była tylko świeca a nie przekaźnik świecy, moduł etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.