Piter Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 (edytowane) Wymieniłem dzisiaj świece żarowe (zamontowałem NGK 91210), oczywiście wszystkie 4 sztuki. W zasadzie opis cały to jest u Micha z YT jak zmieniać (smary ceramiczne, odkręcanie na ciepłym, klucz dynamometryczny to chyba w skrócie najważniejsze) -> Przed wymianą: - odpalał przy -10 za trzecim razem, jak było od -7 do +5 to za drugim razem, latem od pierwszego zakręceniem - waliło mi błędnymi ECU (poniżej), - hałasował i trząsł się trochę na zimnym - szarpało czasami budą przy przyspieszaniu - nie zauważyłem wzrostu spalania - nie bawiłem się (jak na filmie YT) w sprawdzenie omomierzem czy nagrzewaniem ich po wyjęciu z silnika. Po wymianie świec w sumie różnicy jakiejś olbrzymiej nie widzę (pewnie dlatego, że wymieniałem świeczki na ciepłym silniku). Zobaczymy jak będzie zapalał z zimnego. Na razie pokasowałem zapamiętane błędy i po przejażdżce jest spokój. (narzędzie diagnostyczne - >Launch Tech 619) Stare świeczniki optycznie nie byly w jakimś koszmarnym stanie. Nalatane mam 120k km. P.S. Sądzę, że to tylko była tylko świeca a nie przekaźnik świecy, moduł etc Edytowane 31 Grudnia 2021 przez Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.