Gość POL Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Cześć ludzie. Jestem tu nowy i mam małe pytanko odnośnie mojej primki 1.6 16v 94r. po odpaleniu ssanie działa jednak gdy dodam gazu odłacza się i obroty spadają do 600 . ludzie powiedzcie co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 94r. i ssanie? Przecież od 93r. jest wtrysk wielopunktowy :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość POL Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Jaki wtrysk chyba widzę że to gaźnik . Lepiej powiedzcie czy takie zachowanie jest normalne bo już mnie to denerwuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Piomal a dlaczego mialoby nawet w wielopunkcie nie byc ssania. W kazdym samochodzie z silnikiem benzynowym jest ssanie. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-di Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 mam caly gaznik jakby bylo potrzeba POL to zglos sie na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość POL Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Dzięki za gaźnik gdyż mój jest sprawny ponieważ jak pochodzi z 2 minuty to obroty rosną i utrzymują się na ok. 850.Narazie podpowiedzcie co jest odpowiedzialne za ssanie i gdzie to szukać.Problem jest tylko po odpaleniu zimnego silnika i dodaniu gazu gdyż odrazu jest rozłączane ssanie i obroty spadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Jeśli masz silnik GA16DS - mechanizm ssania jest opartyy na bimetalu. Po prostu jak jest zimno bimetalowa sprężynka wygięta jest inaczej niz gdy silnik ciepły. Mechanizm nie tyklko zwieksza przepustowość dyszy paliwa, ale tez uchyla lekko przepustnicę. Jesli kłapniesz gazem albo uszkodzone jest cięgienko przesuwające przepustnicę, albo bimetal jest uszkodzony i przepustnica ustawia sie na 0. Nigdy jednak nie rozbierałem tego mechanizmu w tym konjkretnym silniku i nie wiem diokładnie jak wyglada i co tam mogło paść. Gdzieś był post odnośnie tegoż w Sunny - myślę, że tu jest podobnie ale nie mogę znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asax Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Mam dokładnie to samo w swojej Primerze, jak włącze ssanie to po uruhomieniu mam jakies 1000 1100obr/min ale po ruszeniu z miejsca i dojechani do pierwszych swiateł (100m) jak silnik jest jeszcze zimny to juz spadają do 500obr/min troche dziwne ale ja sie przyzwyczaiłem może tak musi byc najwazniejsze że nie gaśnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregor12 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Panowie chciałbym odświeżyć temat. Borykam sie z problemem o którym wyżej mowa od dłuższego czasu i żaden mechanik nie jest mi w stanie pomóc. Czy ktoś może zna skuteczne rozwiązanie?. Objawą są podobne. Po odpaleniu ssanie działa po czym po chwili obroty zaczynają spadać do ok 400-500 obr/min. Wraz ze wzrostem temperatury silnika obroty wzrastają by osiągnąć optymalne 850-900 obr/min przy pełnym nagrzaniu silnika. Bardzo proszę o jakieś wskazówki i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.