Pyro Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Cześć Jestem całkiem młodym kierowcą i chyba wpakowałem się niepotrzebnie w typowo auto ze stanów mam nissana versa 2015 rok sedan, silnik 1,6 i mam pytanie takiej maści czy ktoś nie wie jakie części by mi pasowały do niego z innych modeli bądź zna ktoś stronę na której zamówię takie z wysyłką do polski bądź konkretnie stąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 8 godzin temu, Pyro napisał: Cześć Jestem całkiem młodym kierowcą i chyba wpakowałem się niepotrzebnie w typowo auto ze stanów mam nissana versa 2015 rok sedan, silnik 1,6 i mam pytanie takiej maści czy ktoś nie wie jakie części by mi pasowały do niego z innych modeli bądź zna ktoś stronę na której zamówię takie z wysyłką do polski bądź konkretnie stąd? Cześć. Link do strony z numerami OEM i częściami https://partsouq.com/en/catalog/genuine/vehicle?c=Nissan&ssd=%24*KwGyhpen6Pmr79rrzfScmur-3tnHtrm0taehouTB_aXl4KS--Yzpsd7VwsSjqqT75ZTI07exxMSkqPn1-N_NydCiraam7YiK1KOqp6K02cKck-ndraal6fWkvvn1m8HTx8qiraamtKTpuqGkybG23qb19-nl5_CluqG-qPn1pvLo4qW6oaTRivW2AAAAAGfph_o%3D%24&vid=208146&q= Co konkretnie potrzeba? Jeśli nie blachy, to inne części mogą pasować od europejskich nissanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Versa to w Polsce Note, popatrz z niego czesci ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...