Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Versa pomocy


Pyro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

Jestem całkiem młodym kierowcą i chyba wpakowałem się niepotrzebnie w typowo auto ze stanów mam nissana versa 2015 rok sedan, silnik 1,6 i mam pytanie takiej maści czy ktoś nie wie jakie części by mi pasowały do niego z innych modeli bądź zna ktoś stronę na której zamówię takie z wysyłką do polski bądź konkretnie stąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pyro napisał:

Cześć 

Jestem całkiem młodym kierowcą i chyba wpakowałem się niepotrzebnie w typowo auto ze stanów mam nissana versa 2015 rok sedan, silnik 1,6 i mam pytanie takiej maści czy ktoś nie wie jakie części by mi pasowały do niego z innych modeli bądź zna ktoś stronę na której zamówię takie z wysyłką do polski bądź konkretnie stąd?

Cześć. Link do strony z numerami OEM i częściami https://partsouq.com/en/catalog/genuine/vehicle?c=Nissan&ssd=%24*KwGyhpen6Pmr79rrzfScmur-3tnHtrm0taehouTB_aXl4KS--Yzpsd7VwsSjqqT75ZTI07exxMSkqPn1-N_NydCiraam7YiK1KOqp6K02cKck-ndraal6fWkvvn1m8HTx8qiraamtKTpuqGkybG23qb19-nl5_CluqG-qPn1pvLo4qW6oaTRivW2AAAAAGfph_o%3D%24&vid=208146&q=

Co konkretnie potrzeba? Jeśli nie blachy, to inne części mogą pasować od europejskich nissanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje lamp bo jestem laikiem samochodowym a miałem taki epizod że auto wcześniej przeszło przegląd na lewo i ostatnio jak pojechałem zrobić to się okazało że wszystkie lampy są do wymiany bo są typowo stanowe i nie spełniają europejskich norm więc jakby ktoś wiedział z jakiego modelu dokładnie by mi lampy pasowały byłbym dozgonnie wdzięczny

pobrane.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...