Docentus Opublikowano 25 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2022 Panowie wiem że temat był już kilkakrotnie poruszany ale w moim przypadku do dnia dzisiejszego nie został rozwiązany . Mam QQ J10 2010 rok , silnik HR16DE (1,6 Pb 117KM). Przepustnica po czyszczeniu , obroty falowały od 1500-2000 , odnalazłem schemat adaptacji manualnej z pedałem gazu i kluczykiem , przeprowadziłem go 5 razy dokładnie jak w instrukcji i nic , żadnej poprawy . Oddałem samochód do znajomego który próbował komputerowo przez 2 dni i też poległ . Umówiłem się na wizytę w ASO Nissan Nowy Sącz , powiedziano mi że oni mogą jedynie zrobić reset wartości wyuczonych a przepustnica adaptuje się sama . Mówię ok róbcie , po 30 min prób poinformowali mnie że nie są w stanie zejść poniżej 1100 i minimalnie jeszcze faluje ale w granicach +/- 100 . Stwierdzili że prawdopodobnie przepustnica została uszkodzona i muszę kupić nową . Bo jeśli ta była by dobra to obroty powinny wynosić 950 . Częściowo zadowolony wróciłem do domu , po kilku godzinach odpalam silnik a obroty na 2000 na jałowym bez falowania. przejechałem 5 km dałem mu po gazie i obrotach , silnik się rozgrzał i na ciepłym wróciło do 1100. Może jest tu jakiś mechanik który ma Consulta i pomoże lub rozwiązywał już taki problem innym programem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2022 prawdopodobnie uszkodzona przepustnica podczas czyszczenia, ktoś nacisnął i przesunął i krokowiec ruszony 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docentus Opublikowano 4 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Jutro będę zakładał inną przepustnicę , zobaczymy czy na nowej będzię ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruszka1980 Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 Witam i jak się sprawa zakończyła??? Mam identyczny problem, który wystąpił po wymianie świec Warsztat miał przepustnicę w rękach więc "przy okazji wyczyścił". Adaptacji nie można ukończyć. Metoda kluczyk i pedał gazu też nie działa. ASO Wrocław stwierdził uszkodzenie przepustnicy , próbowali Consultem III. Inne ASO? Inne metody? Porady? Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.