JACKO29 Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Pierwszy Qashqai E-Power z niezależnym ładowaniem i napędem elektrycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Na razie to tylko emblemat na klapie i drzwiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Nie emblemat.Jest testowany z niezależnym silnikiem napędzającym generator .Silnik o pojemności 1.5 słuzący tylko do ładowania elekryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 To wszystko wiadomo od pół roku. Pytanie kiedy będzie można to zobaczyć na żywo, przejechać się I co z silnikiem dla Xa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 O! I to jest właśnie to pytanie! I dodałbym jeszcze za ile? I ile to będzie też paliło??? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Jak padnie aku, będzie można odpalić na korbę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 I to jest plus! Ten pomysł to chyba pokłosie zablokowanych hamulców po padace aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fruko Opublikowano 28 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 Cena E-powera w najtanszej wersji bedzie ponad 200.000 zl. Spalanie 5,3 l/100 km. wedlug producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 28 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 Godzinę temu, fruko napisał: Cena E-powera w najtanszej wersji bedzie ponad 200.000 zl. Spalanie 5,3 l/100 km. wedlug producenta. Czyli można już zamknąć temat... ??? Mając taką kasę można kupić auto z wyższej półki... A spalanie... żaden szok... 200.000PLN-ów za kaszankę.... NC Nawet w bateryjce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 No to rewelka.Elektryczna Kaśka spala dwa litry mniej od spalinowej.Bareja by tego nie wymyślił...a Nissan tak! Widocznie tam się lepiej znają na kabaretach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fruko Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Wiadomo ze chodzi o normy europejskie w srawie zmniejszenia szkodliwych substancji w emisjach spalin . Tak samo jest teraz z MildHybrid w QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 https://portal.nissanklub.pl/2022/03/25/pierwsza-jazda-nissan-qashqai-e-power-przepis-na-hybryde-ktorej-jeszcze-nie-bylo/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) 10 godzin temu, elsebo napisał: https://portal.nissanklub.pl/2022/03/25/pierwsza-jazda-nissan-qashqai-e-power-przepis-na-hybryde-ktorej-jeszcze-nie-bylo/ W zasadzie tylko marketingowy bełkot opłacony przez Nissana. Czekamy na konkrety i prawdziwe wrażenia z jazdy. Pertyn i spółka Tylko nie oszołom z caroserio czy jak ta popierdółka się nazywa od zjadania foteli. Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez Smakor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 A myślisz, że Pertyn nie jest smarowany... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Varicella Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 W dniu 1.04.2022 o 16:28, elsebo napisał: A myślisz, że Pertyn nie jest smarowany... ? Ceni sobie wolność. Zbyt wielu chwiałoby go smarować... a on wie że straciłby na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Jak bierze się pojazd z parku prasowego to nie można źle mówić bo bana się dostanie.. tak to już jest. Co do epowera to opcja fajna , zasię jest normalny. Nie ma problemu z czasem ładowania i szukaniem ładowarki działajacej i wolnej. Spalanie.. na wode nie jedzie.. ale 5L to nie tragedia. Jak ktoś chce za darmo to rower .. na pedały oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OPM Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Największą wadą epowera jest jego unikalność. Mój 1.3 awd pali średnio 7.5l. Epower będzie droższy pewnie o 20-30tyś zł. Przy obecnych cenach paliw, te 2,5l w spalaniu jest do odrobienia za 100-150k km. W tym czasie poruszamy się technologią, której nikt nie zna, jesteśmy skazani tylko na ASO a niestety dzisiejsze ASO każdej marki często zna się na robocie niewiele więcej od nas. No i cena takiego Qashqaia na full wypasie za 220tyś zł będzie odstraszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OPM Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Nie wiem od kiedy ale jest cennik e-powera. Cena ok +15tyś do zwykłej x-tronic 2WD czyli w sumie bez dramatu. Spalanie w cyklu mieszanym ok litr mniej. V-max 170km/h, do setki 7,9s czyli chociaż to dużo lepiej wygląda. Ciekawe jak z serwisem tego silnika i trwałością bo praca wiecznie na tych samych obrotach chyba jest niepożądana (tak rozumiem ma to działać jako agregat). Mimo wszystko gdybym celował w 2WD to miałbym dylemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_EmilFrey Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Obroty nie będą stałe. Silnik spalinowy będzie dopasowywał obroty do zapotrzebowania na prąd. Jazda tym autem zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jest to fenomenalne połączenie zalet silnika elektrycznego (osiągi) ze spalinowym (brak ograniczeń w postaci braku stacji ładowania). Technologia nie jest jakoś specjalnie nowa. Takie rozwiązanie stosowane jest od kilku lat na rynku japońskim chociażby w tamtejszym Nissanie Note :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumimis Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Takie samo rozwiązanie miał Opel Ampera - silnik elektryczny i generator spalinowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 32 minuty temu, gumimis napisał: Takie samo rozwiązanie miał Opel Ampera - silnik elektryczny i generator spalinowy. No dokładnie także nie jest to nic nowego. A po 2035 też takiego nie zarejestrujesz... chyba, że jednak się coś zmieni. Oby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Jeśłi chodzi i epower w wersji europejskiej to różnica jest w silniku.. na rynki azjatyckie to 1,2 ( nie Renault ) a w europie 1,5. Połączenie starego z nowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zostało w magazynach trochę starych silników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Hahaha... to nowa jednostka.. 3 cylindry oznaczenie KR15... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dassan Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Według aktualnego cennika dopłata do wersji DIG-T Xtronic wynosi 12.400 brutto. Ja szukałem jakiejś jeszcze w miarę dobrej oferty leasingowej full-service na firmę i muszę powiedzieć, że wersji e-Power nigdzie nie widać. To co dostałem jako oferta od dealera Nissana, to był jakiś drogi żart. Oprócz jakichś oszczędności na benzynie dostaje się jednak samochód o dużo mocniejszym napędzie, także patrzenie na cenę tylko przez pryzmat spalania, to jakaś pomyłka. Wystarczy przejechać się jakimkolwiek elektrykiem o podobnej mocy, żeby zobaczyć, jak fajnie przyspieszenie wgniata w fotel i jak wygodnie jedzie się z funkcją e-Pedal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.