seler Opublikowano 24 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2022 Witam się uprzejmie. Nie jestem pewien czy to właściwy sposób zaprowadzenia wątku ale zaryzykuję najwyżej poproszę moda o przeniesienie czy coś. Spróbuję streścić sprawę. Otóż odbudowuję hiszpana gdzie celem jest nie zabawy w terenie a przywrócenie do stanu możliwie najbliższego fabryce. Czyli coś takiego (nie wiem czy zdjęcia będą widoczne więc jak coś to proszę o info): A oto pacjent: To znaczy tak wyglądał kilka lat temu, potem go sprzedałem a teraz wrócił do mnie w formie wywrotki luźnych gratów: Nie chcę tu wnikać w historię, jest jaki jest. Całe nadwozie zostało naprawione blacharsko, usunięte wszelkie ogniska korozji i całość została pokryta ocynkiem plazmowym (najprawdopodobniej) Rama ocynkowana ogniowo Reszta gratów poza napędem który jest zdrowy, wymaga kompletnej renowacji/wymiany. I tu tkwi mój problem który chciałem ująć w tym wątku. Mianowicie ze względu na bardzo ograniczony zasób informacji odnośnie tego modelu mam mnóstwo pytań związanych z odbudową tego auta do stanu oryginalnego. Mam manual serwisowy i jest dostęp do katalogu częci dla K160 i y60 i z tego coś można wnioskować ale nie wszystlo. Pytanie do moderatorów (chyba) czy mogę te pytania zadawać tudaj w jednym miejscu licząc na pomoc osób obytych czy też dla każdej kwestii zakładać oddzielny wątek? pozdrawiam s 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.