marllok77 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam grono,ktory wybrac 2018 manual DIG-T 1.3 160 km czy DIG-T 1.6 160 km manual 2018 dzieki za porade Edytowane 19 Kwietnia 2022 przez marllok77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 1.3 nieco bardziej zrywny Za to 1.6 pewnie wytrzymalszy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Nieco bardziej zrywny...wynika z testu?Tabeli? Bo jeśli chodzi o przyspieszenia to ciut lepsze wg tabel ma 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 (edytowane) Wg jakiej tabeli? Bo już było ustalone na tym forum, że z tymi danymi jest coś nie tak. Natomiast ilość Nm wskazuje, że 1.3 jest zrywniejszy A to Nm "zrywjaą" auto A nie dane z jakiejś tabeli No i niższy zakres obrotów tych Nm co też polepsza zrywanie. Edytowane 20 Kwietnia 2022 przez Smakor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Silnik 1.3 DIG-T szybciej się nagrzewa. Mamy niższe zużycie paliwa, mniejszą emisję CO2. To bardzo udana konstrukcja, która absolutnie nie daje po sobie poznać, że ma pojemność tylko 1332 cm3. Jest dynamiczna, elastyczna i naprawdę ekonomiczna. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeke Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 (edytowane) Co do 1.3. Ostatnio na przeglądzie w ASO rozmawiałem z doradcą serwisowym, z którym znamy się już dobrze "z widzenia" pracującym w Nissanie parę lat. Pytałem go, jak ten silnik (1.3 140KM) znosi próbę czasu. Powiedział, że to najlepszy silnik (najmniej problemowy) z tych jakie montowali w Nissanie za jego "kadencji" w serwisie. Mają już klienta, który przejechał ponad 180tys w trybie "long life" i dotychczas zero problemów. Leje paliwo, robi przeglądy co 30tys km i jeździ... Nie wiem, czy mu wierzyć , bo na tym samym przeglądzie przy 22tys km uszczelniali mi miskę olejową:) (było już lekkie zapocenie, ale ja miałem po przeglądzie 0 wlany wodnisty 0w20 więc mógł gdzieś znaleźć ujście) Tutaj filmik gościa opisujący jego wrażenia po przesiadce z 1.6 na 1.3 Edytowane 20 Kwietnia 2022 przez zeke 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JasiQ Opublikowano 27 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2022 1.6 i chip tuning fakt ponoć ta konstrukcja 1.3 jest dość solidna ale i na 1.6 nie ma co narzekać a widziałem testy gdzie pod względem niezawodności był w top 10. Ogólnie seryjnie w 1.6 miałem 190 koni i ponoć to częsty przypadek a po chipie śmiga jak burza olej itp i tak zmieniam co 12-13 tys jak należy : ) przejedź się jednym i drugim i ocenisz . Ja jechałem 1.3 i było całkiem sympatycznie pod względem osiągów aczkolwiek mój 1.6 go bije ale może to kwestia chipa. Ja to bym wolał by gama silników się poszerzyła o 2.0 itp no ale taki świat i pseudoekolodzy. Mam nadzieje że emisją CO2 się kierować nie będziesz bo to bzdura totalna co do spalania to jadąc delikatnie poniżej 5 mogę zejść a w mieście około 6 (bez większych korków) a standardowo miasto to 7-8 jak depnę 9-10 więc naprawdę fajnie. Już pisałem że po chipie spalanie jeszcze spadło rekord to 4.4 Gdyby ta nowa konstrukcja była 1.6 to pewnie bym ją wybrał ale to 1.3 troszkę mnie przeraża chociaż wiem że niepotrzebnie:) z obu będzie pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzb87 Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Mam 1.6 DIG-T, ale jeździłem kilka dni zastępczym 1.3 (bodaj 140KM). W mieście faktycznie 1.3 wydawał się zrywniejszy. Moim zdaniem to kwestia niżej dostępnego momentu. 1.6 DIG-T jednak jest silnikiem, który lubi obroty. @JasiQ gdzie robiłeś chiptuning? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JasiQ Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Ja robiłem w Mińsku Mazowieckim MTC AUTO , facet się umordował trochę z tym sterownikiem chyba bite 8 godzin jak nie więcej nad tym siedział ale że dogadaliśmy się wcześniej na ustaloną kwotę to już nie zmieniał ale przyznał że gdyby wiedział to zażyczył by sobie więcej Wrażenia z jazdy jak dla mnie dużo lepsze a do tego nawet spalanie spadło, robiłem rok temu do dziś żadnych absolutnie problemów. Ale bodajże w Warszawie Kivi racing też jest godne zaufania. Jakbyś robił to daj znać ile w serii Ci wyszło na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.