Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Konwersja Wałków z P10 GT do P11


Guest pavoolon
 Share

Recommended Posts

Guest pavoolon

wlasnie testuje na swojej P11 walki z P10 GT, zobaczymy co z tego wyjdzie hehe, od poczatku sa pewne drobne komplikacje. okazalo sie ze walki musza byc zmienione razem z dzwigienkami zaworowymi bez rolek, no ale robota rozpoczeta, jeszcze dzis lub najpozniej jutro bedzie wiadomo czy taki przeszczep jest wykonalny :lol: po dosc dlugich poszukiwaniach znalazlem podobno niezly warsztat ktory to wlasnie robi - auto tam stoi od piatku od 7 rano i dopiero dzis wieczorem do niego w koncu zajrzeli :lol: no ale najwazniejsze ze cena bedzie oscylowac w przedziale 150-200 zeta, a nie jak w ASO Nissana w Katowicach ktore chcialo za samo przelozenie walkow 960 zeta :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

no miejmy nadzieje ze sie powiedzie. wiem ze w maximie tez tak robia za do silnika jak moj laduja kolesie walki z 350Z :lol:

jednakze przyrost mocy jest marny a koszt rozbierania dwoch glowic przekracza 1000$ :shock: :shock:

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

no u Ciebie to jest przejebane, wszystkie koszty x2 - obrobka glowic, walki, uszczelki... masakra, ale czego sie nie robi dla poprawy osiagow hehe, u mnie dzieki nowym dzwigienkom bez rolek bedzie mozna krecic silnik do 7500 rpm (aktualnie do 6500) jak tylko uda sie przeniesc limiter :lol:

 

PS. okazalo sie ze talerzyki na zaworach maja identyczna wysokosc co w P10 wiec to musi dzialac, bedzie jedyna taka P11 w kraju :lol:

Link to comment
Share on other sites

ASO piękną cene krzykenło hehehe - wynocha !! :wink:

Ps. dobrze ze pchełki są tej samej grubości... bo bym musiał jeszcze je dosyłąć, no to GRE będzie zadowolony :)

Oby CI to chulało jak trzeba w końcu różnica w wałkach jest dosyć spora, wałek ssacy: 16 stopni i 0,6mm skok zawora - to na prawde dużo.

 

Daj znać czy dało radę !!

Trzymam kciuki za ekstra KM i mozliwość kręcenia motoru wysoko oj wysoko :)

Link to comment
Share on other sites

dzisaj mechanicy siedzili... pomijam już fakt że ja bym to zrobił 8 razy szybciej, to powiedz czy sprawdzili chociaż czy nowe dzwigienki pasują na miejsce starych ?

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

jak u nich bylem to dopiero byli na etapie odkreconego dekla, porownalem sobie wizualnie dzwigienki i wygladaly identycznie (pomijajac rolki), potem jeszcze dzwonilem po 22 to mowili ze wszystko idzie w dobrym kierunku i jutro skoncza, ciezko cos wydusic przez telefon bo nie rozmawia sie bezposrednio z mechanikiem robiacym auto, warsztat moze nie jest idealny ale ponoc fachowcy niezli, jak tylko bedize dzialac to reszte moge im wybaczyc :lol:

Link to comment
Share on other sites

mam nadzieje że neiźli, zeby się nie okazało że nie naciągną jak trzeba rozrządu po zamontowaniu napinacza bo będzie cyrk... i pogięte zawory

Link to comment
Share on other sites

mam nadzieje że neiźli, zeby się nie okazało że nie naciągną jak trzeba rozrządu po zamontowaniu napinacza bo będzie cyrk... i pogięte zawory

 

no coś wiem już na ten temat.................... też mi wymieniali wałki i nie napieli napinacza i łańcuch strzelił................ ale zato właśnie głowica się robi na profi..........

jak zapalisz silnik i będziesz miał wrażenie że coś nie tak od razu karz im z powrotem to rozbierać!!!!!!!!!!!!!!!

p.s jak zamierzasz przesunąć odcinkę??

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

jest kilka opcji choc zadna nie jest 100%-towa:

 

- SMT6, ponoc komus sie udalo podniesc limiter ale nic pewnego

- podczas zwyklego strojenia

- montaz kompa z GT z odcinka przy 7100 i potem podniesienie jej na 7500

Link to comment
Share on other sites

Stary dzwoniłeś już do tych speców ?

Wszytko pasuje no czekamy tu niecirpliwie czy się udało.

 

Z Ecu od Primy GT nie powinno być zbytnio problemu - ten sam siedzi w almerze GTI, dam Ci namiary na Pana co taki ma :)

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

jeszcze nie :oops: hehe, bedzie niedlugo calosc zalozona

 

 

kurde no i nie dziala jak narazie, zdaje sie ze potrzebna sa tez hydroregulatory bo sa luzy :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

jednak hydroregulatory sa takie same, ale dowiedzialem sie od p. Swiatka ze mozna dac pod nie zwykle podkladki pod sruby, wtedy sie podniosa i wykasuja luz :D

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

no niestety, hydroregulatory beda pod zlym katem i dzwigienki zlamia trzonek :cry:

 

jedynie mozna wydluzyc dzwigienki w miejscu styku z zaworami metoda napawania lub zrobic nowe walki na zamowienie :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...