Gość pavoolon Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 wlasnie testuje na swojej P11 walki z P10 GT, zobaczymy co z tego wyjdzie hehe, od poczatku sa pewne drobne komplikacje. okazalo sie ze walki musza byc zmienione razem z dzwigienkami zaworowymi bez rolek, no ale robota rozpoczeta, jeszcze dzis lub najpozniej jutro bedzie wiadomo czy taki przeszczep jest wykonalny po dosc dlugich poszukiwaniach znalazlem podobno niezly warsztat ktory to wlasnie robi - auto tam stoi od piatku od 7 rano i dopiero dzis wieczorem do niego w koncu zajrzeli no ale najwazniejsze ze cena bedzie oscylowac w przedziale 150-200 zeta, a nie jak w ASO Nissana w Katowicach ktore chcialo za samo przelozenie walkow 960 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 no miejmy nadzieje ze sie powiedzie. wiem ze w maximie tez tak robia za do silnika jak moj laduja kolesie walki z 350Z jednakze przyrost mocy jest marny a koszt rozbierania dwoch glowic przekracza 1000$ :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 no u Ciebie to jest przejebane, wszystkie koszty x2 - obrobka glowic, walki, uszczelki... masakra, ale czego sie nie robi dla poprawy osiagow hehe, u mnie dzieki nowym dzwigienkom bez rolek bedzie mozna krecic silnik do 7500 rpm (aktualnie do 6500) jak tylko uda sie przeniesc limiter PS. okazalo sie ze talerzyki na zaworach maja identyczna wysokosc co w P10 wiec to musi dzialac, bedzie jedyna taka P11 w kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 ASO piękną cene krzykenło hehehe - wynocha !! :wink: Ps. dobrze ze pchełki są tej samej grubości... bo bym musiał jeszcze je dosyłąć, no to GRE będzie zadowolony Oby CI to chulało jak trzeba w końcu różnica w wałkach jest dosyć spora, wałek ssacy: 16 stopni i 0,6mm skok zawora - to na prawde dużo. Daj znać czy dało radę !! Trzymam kciuki za ekstra KM i mozliwość kręcenia motoru wysoko oj wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 trzymam kciuki aby się udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 dzieki, jutro po poludniu bedzie wszystko jasne, tzn auto bedzie na chodzie, innego finalu sobie nie wyobrazam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 dzisaj mechanicy siedzili... pomijam już fakt że ja bym to zrobił 8 razy szybciej, to powiedz czy sprawdzili chociaż czy nowe dzwigienki pasują na miejsce starych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 jak u nich bylem to dopiero byli na etapie odkreconego dekla, porownalem sobie wizualnie dzwigienki i wygladaly identycznie (pomijajac rolki), potem jeszcze dzwonilem po 22 to mowili ze wszystko idzie w dobrym kierunku i jutro skoncza, ciezko cos wydusic przez telefon bo nie rozmawia sie bezposrednio z mechanikiem robiacym auto, warsztat moze nie jest idealny ale ponoc fachowcy niezli, jak tylko bedize dzialac to reszte moge im wybaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 mam nadzieje że neiźli, zeby się nie okazało że nie naciągną jak trzeba rozrządu po zamontowaniu napinacza bo będzie cyrk... i pogięte zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 :? no nieciekawy scenariusz, zaloze sie ze jak cos sp***rza to beda sie tlumaczyc ze walki nie pasuja hehe no ale moze nie bedzie az tak zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 czekam z niecierpliwośćią na wynik tego mode-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 mam nadzieje że neiźli, zeby się nie okazało że nie naciągną jak trzeba rozrządu po zamontowaniu napinacza bo będzie cyrk... i pogięte zawory no coś wiem już na ten temat.................... też mi wymieniali wałki i nie napieli napinacza i łańcuch strzelił................ ale zato właśnie głowica się robi na profi.......... jak zapalisz silnik i będziesz miał wrażenie że coś nie tak od razu karz im z powrotem to rozbierać!!!!!!!!!!!!!!! p.s jak zamierzasz przesunąć odcinkę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 jest kilka opcji choc zadna nie jest 100%-towa: - SMT6, ponoc komus sie udalo podniesc limiter ale nic pewnego - podczas zwyklego strojenia - montaz kompa z GT z odcinka przy 7100 i potem podniesienie jej na 7500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Stary dzwoniłeś już do tych speców ? Wszytko pasuje no czekamy tu niecirpliwie czy się udało. Z Ecu od Primy GT nie powinno być zbytnio problemu - ten sam siedzi w almerze GTI, dam Ci namiary na Pana co taki ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 spoko, bardzo chetnie oni dzisiaj zaczeli zmiane o 15 wiec dam im jeszcze troche czasu PS. jednak Koni tez beda siedzialy z tylu hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Koni z tyłu no no... A Eibachy zamontowane ? Dobra czakamy na zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 jeszcze nie :oops: hehe, bedzie niedlugo calosc zalozona kurde no i nie dziala jak narazie, zdaje sie ze potrzebna sa tez hydroregulatory bo sa luzy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 jednak hydroregulatory sa takie same, ale dowiedzialem sie od p. Swiatka ze mozna dac pod nie zwykle podkladki pod sruby, wtedy sie podniosa i wykasuja luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 okazalo sie ze brakuje 4 mm i ponoc podkladki pod hydroregulatory sie nie sprawdza :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 okazalo sie ze brakuje 4 mm i ponoc podkladki pod hydroregulatory sie nie sprawdza :roll: no 4mm to jednak wp***u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 no niestety, hydroregulatory beda pod zlym katem i dzwigienki zlamia trzonek :cry: jedynie mozna wydluzyc dzwigienki w miejscu styku z zaworami metoda napawania lub zrobic nowe walki na zamowienie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 zamawiaj pipper camsy!! nie baw sie w połśrodki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 ile one kosztuja? wlasnie sie zastanawiam nad swiatkami, zostana wtedy rolki to sie nie wytra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 od 2100 do 2800 róznie zalezy od ich humoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 hehe no to nie moj przedzial cenowy ale sprobuje jeszcze jednego polsrodka, Kuba cos wspominal o podkladkach na zawory wiec moze akurat sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.