keenek Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Wszystkie tuleje wymienione na poliuretany łącznie z tuleja ramy z przodu pomontowane wszystko idealnie. Z tym że zrobilem na nowo gniazda drążka reakcyjnego z obydwu stron ramy nowe grubość na ramie 1.5 mm wiec 3 mm na obu stronach. Zaglądam po 2 dniach jazdy a tam taka niespodzianka .... Tuleja mocno sprasowana wręcz zmiażdzona od strony wahacza. I to po obu stronach. Gdzie moze być przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schmeisser Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Coś się wygina i nie pracuje prawidłowo. Może regulacje zawieszenie trzeba by przeprowadzić to się odpręży. Ja też mam z tym problem tyle że ciągle w nowym gnieździe mi puka tulejka sworznia o kielich. musiałem rozszlifować otwór ale i tak stuka. Oryginalne kielichy to z cienkiej blaszki były. Nie wiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 A masz tam tuleję na drążku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keenek Opublikowano 22 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Tak jest tulejka. Wszystko poskładane jak w serwisowce. Źle się w pierwszym poście wyraziłem. ..po obu stronach... chodzilo mi o L i P stronę auta ale scisk jest tylko od strony koła. Poliuretan od strony śruby leży idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.