HOROWITZ Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Czuję ,że trzeba to zrobić choć zadnych niepokojących objawów nie ma.Po tym przebiegu zamierzam zrobic regulację zaworów a przy okazji wymienić łańcuszek rozrządu/cały rozrząd ???????/, wymienić świece.wymienić pasek wieloklinowy.Jeśli ktoś z szanownych klubowiczów to robił i ewentualnie podzielił się doświadczeniem i uwagami - to bardzo chętnie się z nimi zapoznam Qashqai 1,6 benzyna + gaz 2009r 114 kM przebieg 185000km na gazie 65000km Pozdrawiam cieplutko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calypso83 Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 Ja mam prawie 220 tys tyle że bez gazu ale do rozrządu się nie dotykam skoro go nie słychać.Jak świec nie wymieniałeś dawno to warto a pasek to widać w jakim jest stanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOROWITZ Posted June 28, 2022 Author Share Posted June 28, 2022 Serwis silnika z instalacja gazową trochę jednak się różni.Najważniejsza sprawa to regulacja luzów zaworów.Byle jaki mechanik tego się nie podejmie.Świece zużywaja się szybciej .Wytrzymują tak około 60 tysiŁąńcucha nie słychać ale ale -gdy wszystko będzie pod ręką chyba jednak warto wymienić /zresztą zobaczymy/.Jeśli chodzi o pasek to wydawało by się ,że firmy CONTINENTAL jest super a wytrzymał 40 tysięcy i jest niby cały ale się ślizga pod większym obciążeniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 42 minuty temu, HOROWITZ napisał: jest niby cały ale się ślizga pod większym obciążeniem Paski się nie ślizgają. Sprawdź koło pasowe na wale korbowym, czy się nie rozwulkanizowało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOROWITZ Posted June 28, 2022 Author Share Posted June 28, 2022 8 godzin temu, cezzar1 napisał: Paski się nie ślizgają. Sprawdź koło pasowe na wale korbowym, czy się nie rozwulkanizowało. Dzięki Jeszcze nie sprawdzałemJesteś pewny .żekoło pasowe w 1,6 benzyna jest takie same jak w 1,6 dci ? Pisk paska wystepuje przy właczonych wszystkich odbiornikach i klimie na full.Gdy wyłączę klimę pisk znika.Jest to typowy objaw ślizgania się paska Ale oczywiście sprawdzę to *dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.