Qbs Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Cześć, zdecydowałem się na wymianę tylnych amorków i sprężyn przy okazji wymiany tarcz i klocków z tyłu (lewy amorek miał ślady wycieku i zewnętrzna część amora ocierała o wewnętrzną pod kątem, wyglądało to jakby amor był w lekko przekrzywiony). Odebrałem samochód od mechanika i tu są problemy : 1. nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach 2. stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach) głownie podczas gdy tylna oś zjeżdża z np. progu zwalniającego albo krawężnika. Jakieś pomysły gdzie szukać źródła problemu ? Ktoś miał podobną sytuację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 18 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2022 23 godziny temu, Qbs napisał: stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach) Wróciłbym z tym do mechanika, który wymieniał. 23 godziny temu, Qbs napisał: nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach Zużyte łożyska kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirnes Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 Witam. Miałem podobny przypadek w poprzednim samochodzie. Okazało się, że mechanik odwrotnie zamontował sprężyny, lewa/prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.