Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stuki w tylnym zawieszeniu po wymianie amortyzatorów i sprężyn J10


Qbs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zdecydowałem się na wymianę tylnych amorków i sprężyn przy okazji wymiany tarcz i klocków z tyłu (lewy amorek miał ślady wycieku i zewnętrzna część amora ocierała o wewnętrzną pod kątem, wyglądało to jakby amor był w lekko przekrzywiony). Odebrałem samochód od mechanika i tu są problemy :

1. nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach 

2. stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach)  głownie podczas gdy tylna oś zjeżdża z np. progu zwalniającego albo krawężnika. 

Jakieś pomysły gdzie szukać źródła problemu ? Ktoś miał podobną sytuację ?     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Qbs napisał:

stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach) 

Wróciłbym z tym do mechanika, który wymieniał.

23 godziny temu, Qbs napisał:

nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach

Zużyte łożyska kół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...