maxis1992 Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Cześć, może, któryś z forumowiczów podpowie jakie jest najlepsze rozwiązanie tego problemu. Mam Note E11 z 2012 roku 1.5 dci. Zapalił mi się błąd silnika (najpierw czerwony, a później dołączył do niego żółty). Komputer u mechanika pokazał zapchany filtr cząstek stałych (?). Sam mechanik stwierdził, że czyszczenie ze wszystkim wyniesie 1000 zł, ale najlepiej go wyciąć i zaprogramować co również tyle będzie kosztować. Ja sam słyszałem, że są jakieś metody wypalania podczas jazdy, ale czy to coś da? Ponoć nie ma samego DPF-u tylko trzeba demontować cały katalizator. Będę wdzięczny za poradę co najlepiej zrobić i może niekoniecznie będzie to najdroższa opcja. Jeśli napisałem gdzieś bzdury to przepraszam, ale jestem laikiem. Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.