Kar Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 Witam wszystkich , jestem od tygodnia nowym posiadaczem j11 2015 1.5 d n-tec+. Widziałem w papierach ze zmieniony został akumulator miesiąc temu . Nie działa mi Start Stop system . Nie mam żadnego błędu na desce , mogę go włączyć i wyłączyć przyciskiem ale na światłach mi nie gaśnie . Koledzy może wiedza co się dzieje ,czy mam oddać auto do dealera na naprawę ?Odczytałem tez kod p0380 glow plug/heater circuit A, domniemam ze muszę wymienić świece. pozdrawiam Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 Słaby aku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 59 minut temu, Kar napisał: Widziałem w papierach ze zmieniony został akumulator miesiąc temu Czyli można założyć, że aku jest sprawny ... co nie oznacza, że naładowany. Start-Stop nawet kiedy masz w pełni sprawny akumulator, nie działa w każdej sytuacji. Muszą być spełnione 3 podstawowe warunki: - musi być naładowany - silnik musi być rozgrzany - auto zatrzymane i noga "zdjęta" ze sprzęgła Godzinę temu, Kar napisał: Odczytałem tez kod p0380 glow plug/heater circuit A, domniemam ze muszę wymienić świece. W tej kwestii się nie wypowiem, bo nie wiem czy może to mieć związek z działaniem Start-Stop, ale jeżeli sprawdziłeś że ten błąd odnosi się do świec, to warto to sprawdzić ... i w tym celu nie trzeba jeździć do ASO (koszt wymiany świec) ... no chyba że kupowałeś auto używane w ASO i masz na nie jakąś gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 I jeszcze 4 warunek - osiągnięta ustawiona temperatura w kabinie pojazdu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kar Opublikowano 25 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 41 minutes ago, Andrzej G said: Czyli można założyć, że aku jest sprawny ... co nie oznacza, że naładowany. Start-Stop nawet kiedy masz w pełni sprawny akumulator, nie działa w każdej sytuacji. Muszą być spełnione 3 podstawowe warunki: - musi być naładowany - silnik musi być rozgrzany - auto zatrzymane i noga "zdjęta" ze sprzęgła W tej kwestii się nie wypowiem, bo nie wiem czy może to mieć związek z działaniem Start-Stop, ale jeżeli sprawdziłeś że ten błąd odnosi się do świec, to warto to sprawdzić ... i w tym celu nie trzeba jeździć do ASO (koszt wymiany świec) ... no chyba że kupowałeś auto używane w ASO i masz na nie jakąś gwarancję. Dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 25 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2022 36 minut temu, Robert_B napisał: I jeszcze 4 warunek - osiągnięta ustawiona temperatura w kabinie pojazdu. To można łatwo obejść jak tak wyczekuje wyłączenie silnika: wyłączyć nawiew (OFF). Nie zadziała też u korwinistów.... e tzn. jak pas kierowcy nie jest zapięty ? Poniże lista wszystkich warunków - ale to chyba każdy kto czytał instrukcję zna: System Stop/Start nie włączy się w następujących sytuacjach: • Gdy silnik pracuje na biegu jałowym i nie jest wykonywana jazda po włączeniu silnika. • Gdy temperatura płynu chłodzącego silnik jest niska. • Gdy poziom pojemności akumulatora jest niski. • Gdy temperatura akumulatora jest niska lub wyjątkowo wysoka. • Gdy pojazd jest w ruchu. • Gdy podciśnienie w siłowniku wspomagającym spadnie. • Gdy pokrywa przedziału silnika zostaje otwarta podczas jego pracy. • Gdy silnik zostaje uruchomiony przy otwartej pokrywie przedziału silnika. • Gdy pas bezpieczeństwa kierowcy nie jest zapięty. • Gdy drzwi kierowcy są otwarte. • Podczas obracania kierownicy (modele z przekładnią bezstopniową XTRONIC). • Gdy lampka kontrolna systemu Stop/Start wolno miga. • Gdy pedał gazu jest wciśnięty. • Gdy dźwignia skrzyni biegów znajduje się w pozycji R (bieg wsteczny). • Gdy pokrętło sterowania prędkością wentylatora znajduje się w pozycji innej niż “OFF” (0), a pokrętło sterowania przepływem powietrza jest ustawione w pozycji ogrzewania przedniej szyby (klimatyzacja manualna). • Gdy nadmuch powietrza na przednią szybę jest włączony (klimatyzacja automatyczna). • Gdy przełącznik ogrzewania tylnej szyby jest włączony. • Gdy wyłącznik systemu Stop/Start zostanie ustawiony w położeniu “ON” • Gdy włączy się lampka ostrzegawcza elektrycznego układu wspomagania kierownicy, lampka ostrzegawcza układu zapobiegającego blokowaniu się kół (ABS) lub lampka ostrzegawcza systemu stabilizacji toru jazdy (ESP). • Gdy pedał hamulca nie jest całkowicie wciśnięty. (Modele z przekładnią bezstopniową XTRONIC) • Podczas zatrzymania pojazdu na stromym wzniesieniu. • Podczas dużego zużycia mocy. • Gdy pojazd jest używany na wysokości powyżej 2000 m (6562 ft). 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.