mapcel Opublikowano 25 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 (edytowane) Witam, jakiś miesiąc temu pojawił mi się check engine, po podpięciu do komputera pojawił się błąd - "Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze" (P0304), błąd usunęliśmy. Ogólnie samochód normalnie przyśpieszał, nie falowały mu obroty, nie miałem wrażenia, że chodzi na 3 cylindry, podczas jazdy nie miał żadnych problemów. Wymieniłem świece na nowe, po tygodniu pojawił się check, po czasie zniknął. Wymieniłem cewkę na nową Boscha na 4 cylindrze, wyczyściłem przepustnicę, pojeździłem chwilę, dalej pojawił się check - błąd identyczny. Z rzeczy, które mnie zastanawiają - na wolnych obrotach mam wrażenie, że delikatnie trzęsie samochodem i pojawiły się problemy z odpalaniem samochodu na ujemnych temperaturach - lecz akurat za to obstawiam akumulator. Co może być jeszcze problemem? Przebieg 127tys Edytowane 25 Listopada 2022 przez mapcel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 głowica do zrobienia,zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapcel Opublikowano 25 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 Czyli zacząć od sprawdzenia kompresji? Później regulacja luzów zaworowych? Jest to problematyczne w silnikach HR16DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 zacząć od kompresji, na regulację może być za późno, trochę roboty jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.