Maciej1991 Posted December 4, 2022 Share Posted December 4, 2022 Witam. Mój nissan xtrial t31 2008r 2.5 169km mam z nim pewien problem czyli wypadanie zapłonu błędy jakie pokazuje komputer to cylinder 1,2,3,4 i błąd ogólne wypadanie zapłonu badania jakie poczyniłem to wymiana świec na Denso wymiana jednej cewki Delphi na próbę niestety na nim też wypada pomiar kompresji wszystkie 4 cylindry w okolicy 13 bar w samochodzie jest też instalacja LPG ale bez znaczenia na czym jedziesz usterka cały czas ta samą kończą mi się pomysły co jeszcze mogę sprawdzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkowal Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 W sekcji T30 masz bliźniaczy temat, bo to nadal ten sam silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej1991 Posted December 6, 2022 Author Share Posted December 6, 2022 Widziałem ten temat co prawda inny silnik problemy podobne ale do dziś nie rozwiązane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 Jedna cewka możnie wystarczyć jeśłi wypada na wszystkich garach. Spawdził bym wtryski bo jak nie podaja to też może wyjść coś takiego i sterownik silnika też może byc winny. Jakie DTC dokłądnie sie pojawiają i jakie są w pamięci jako poprzednie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej1991 Posted December 6, 2022 Author Share Posted December 6, 2022 Błędy to p0300 ogólne wypadanie zapłonu wszystkich cylindrów szczerze to coraz bardziej podejrzewam komputer ale nie wiem jak się za to zabrać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 Zakładam ,że masz falowanie obrotów. Może być,że strownik ale też patrzą,że to T31 czyli ma już nalatane sporo pewnie to może być to może być katalizator ( przyczyna lub skutek wypadania zaplonu ), Po wypadaniu zapłonu ECM sprawdza co 200 obrotów czujnik położenia wału ,aby sprawdzić co się dzieje. Generalnie to opisywania jest sporo.. ale ogólnie co może być nie tak : świece, spreżanie, ciśnienie paliwa, wtryski, lewe powietrze, czujnik A/F, katalizator, tarcza sygnałowa, czujnik położenia wału i ja bym na samum koncu postawil ECM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej1991 Posted December 6, 2022 Author Share Posted December 6, 2022 Falowania obrotów nie ma świece nowe cewki sprawdzone czujnik położenia walka nowy wtryski eliminuje bo na LPG to samo a więc ciśnienie paliwa też można wyeliminować. Gdzie jest czujnik a/f i za co odpowiada ? I tarcza sygnałowa , katalizator do sprawdzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej1991 Posted December 27, 2022 Author Share Posted December 27, 2022 Problem wypadania zapłonu rozwiązany skończył się luz zaworowy naprawa tego jest koszmarna bo trzeba rozebrać połowę silnika. Po szlifie szklanek zapłon przestał wypadać ale pojawił się błąd sądy lambda bank 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.