Darek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Witam, Czy ktoś z Was praktykował nawiercanie tłumika w swoim autku. Jeśli tak to proszę o podpowiedź w którym miejscu i jakim wiertełkiem to poczynić. Oczywiście chciałbym pozbyć się nadmiaru H20 w wydechu zwłaszcza że jeżdzę na LPG. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 AFAIK nawierca się otwór przy końcu tlumika, w jak najniższym jego punkcie, ale nie jestem pewien w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Picek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 A może lepiej częściej i więcej jeździć, to wtedy tłumik nie zdąży skorodować?;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 hmnn :roll: to by oznaczało że fury z przebiegiem np 0.5 mln km po kilku latach powinny mieć idealne wydechy ;-) a bardziej serio może skoro już wiadomo że na końcu tłumika w najniższym punkcie , to jaką średnicę otworek powinien mieć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Picek Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Kolego, a czy ta nawiercona dziurka nie zacznie ci przypadkiem szybciej korodować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 I to jest to. Jak wywiercisz w nim dziure to skoroduje na pewno szybciej. To, że jest woda w tłumiku to norma, i przy każdym dodaniu gazu tłumik ją "wypluwa". Także lepiej nie kombinować z wierceniem tłumika a jak skoroduje to kupić nowy i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Chyba że masz tłumik ze stali nierdzewnej np. taki jaki ja mam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Stal nierdzewna też koroduje ;-) (spawy) Słyszałem, że dziurkę powinno się nawiercić zwłaszcza jak się jeździ na lpg. Przy benzynie można sobie darować. Ale nigdy nie praktykowałem i jak na razie zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 po 100 latach być może że spaw zamtowieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Witam,Czy ktoś z Was praktykował nawiercanie tłumika w swoim autku. Jeśli tak to proszę o podpowiedź w którym miejscu i jakim wiertełkiem to poczynić. Oczywiście chciałbym pozbyć się nadmiaru H20 w wydechu zwłaszcza że jeżdzę na LPG. pozdrawiam wydaje mi sie ze sa to niepotrzebne dzialania. mialem LPG w samochodzi prze 80 kkm i przez ten czas niewymienilem zadnego tlumika!! i nigdy nic nie wiercilem samochod to ccs a tlumik ulter wiec jak dla mnie to jest bez sensu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 bzdura - zadnego wiercenia tlumika!!! po co? ludzie zastanowice sie co tu piszecie!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 po 100 latach być może że spaw zamtowieje... Wierz mi, że w komorze solnej rdzewieje po jednej dobie ;-) no chyba że jest pasywowane. Ale oczywiście wszystko zalezy od warunków eksploataacji i czy na pewno ta nierdzewka jest nierdzewna :-) (zwartość chromu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Konkluzja: jak nie wywiercisz to skoroduje od srodka, jak wywiercisz to od zewnatrz czyli po co sobie glupiej roboty narobic no chyba ze to ucieczka z domu przed porzadkami swiatecznymi to rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 o czym wy piszecie? Wiercić dziurkę by tłumik nie korodował? To jest mniej więcej tak, jakby zimą ze sobą zabierać worek z rozgrzanym węglem, bo w środku zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogol Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Proponuję skontaktować się z harleyowcami. Oni przewiercają tłumiki aby uzyskać wspaniałe brzmienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Coobcio.... a czy zastosowanie nierdzewnego końcowego tłumika nie przyczynia sie czasem do szybszej korozji pozostałych elementów wydechu? Stal nierdzewna jest w innym szeregu energetycznym niz zwykła weglowa sama nie koruduje ale w okół niej wszystko rdzewieje szybciej. napisz kiedyś jak wejdziesz pod auto czy zauwazyłes jakąś różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madmac Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Czasami dobrze jest mieć taką dziurke w tłumiku. Mojemu koledze tak zamarzł ze przy odpalaniu dym poszedł spod kolektora i wyrwało cały tłumik. Po rozebraniu okazało się ze w tłumiku był wielki sopel lodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Stal nierdzewna też koroduje ;-) (spawy) Do spawania nierdzewki stosuje się specjalne elektrody/druty (zależnie od metody spawania). Prawidłowo wykonany spaw nie ma właściwości gorszych od materiału który podlega temu procesowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KTOSIU Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Hejka, Spaw może mieć jeszcze lepsze właściwości wytrzymałościowe i odpornościowe na korozję od spawanego materiału, wszystko zależy czym i jak spawamy (elektroda topliwa, taka klasyczna lub coś ze spawania MIG, MAG, TIG) no i oczywiście zależy kto spawa :wink: pozdr. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.