Gość Rolek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Witam, przegladalem strone, ale niestety nie znalazlem to co mnie interesuje a czas chyba mnie goni... wiec pytam. Pada mi akumulator. Przez jakis tydzien nie odpalalem auta, przychodze rano do garazu, przekrecam kluczyk i cisza, nic, dopiero po 4 kreceniach stacyjka silnik uruchomil sie, nawe bez zajeknieciach. Centralny zamek otworzyl sie bez problemu, kontrolki palily sie. Akumulator chce jakos podladowac ale nie wiem jak sie do tego zabrac. Mam w primerce immobiliser i autoalarm Nats, radio kogowane do ktorego nie mam kodu. Czy moge akumulator wyjac na kilka godzin i podladowac?? Czy nie rozkoduje sie alarm i radio i nie bedzie problemow z immobiliserem?? A moze podladowac bez wyjmowania aku???? Dziekuje za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Przez jakis tydzien nie odpalalem auta, przychodze rano do garazu, przekrecam kluczyk i cisza, nic, dopiero po 4 kreceniach stacyjka silnik uruchomil sie, nawe bez zajeknieciach. Jeśli 4 razy przekręcałeś kluczyk i była cisza, a za piątym razem zaskoczył od razu bez zająknięcia, to nie pada Ci akumulator, tylko rozrusznik. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eltechnik Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Niezbyt jasno opisałeś problem. Jeśli dopiero za 4 razem odezwał się rozrusznik może być winna stacyjka. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red orange Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Zawsze mozna ładowc aku na podłaczonych klemach. Jak nie masz kodu do radia to raczej go nie odłanczaj bo go juz nie właczysz chgyba ze dasz go do zdekodowania koszt okolo 50zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 U mnie w Almerze 2.0 D po wyjęciu akumalatora radio się rozkodowało imobilajzer działał jak przed wyjmowaniem. Ładowanie z podłączonymi klemami grozi spaleniem diód w alternatorze albo innej elektroniki. koleś kiedyś w motorze podładowywał i moduł do wymiany bolało go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 No nieee. Jesli mamy profesjonalny prostownik, który nie przyłoży na dzień dobry 10 Amper mimo naładowanego aku - to zadna dioda póść nie powinna w regulatorze napięcia. Z tym, że uwaga i to z wykrzyknikiem !!! Ładowac aku można na zapitych klemach tylko i wyłącznie jeśli klemy nie są zaśniedziałe i przewodnictwo elektryczne klemy-aku jest prawidłowe. W przeciwenym razie prąd leci przez alternator i może tam spowodować złe skutki. Teraz jak sprawdzić czy klemy sa niezasniedziałe bez odpinania ich? Każdy uzytkownik moim zdaniem powinien miec dostepo do : - pinu immobilisera, - kodów radia - protokołów transmisji danych ECU - komputer i innych poufnych danych. Rozkodowanie TWOJEGO radia - to nie tylko przywilej ASO, ale Twój i każdego mechaniora który cokolwiek sie na tym zna - powinna istnieć instrukcja powszechnie dostępna, jak takie radio rozkodować czy uruchomic auto po zawieszeniu się immo. A przywilej grzebania w ECU ma tylko ASO - i złodzieje. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rolek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Hej, dzieki za odpowiedz. Tak sie zlozylo ze primere kupilem z drugiej reki. Poprzedni wlascicel nie dolaczyl kartki z nr kodu do radia. Niestety nie moglem go juz odzyskac bo zorientowalem sie dopiero po kupnie auta. Taki los, teraz sa problemy. A dodam ze to auto salonowe. Narazie auto pali ladnie, choc przy zapalaniu zauwazam gasniecie np. lampek w samochodzie i podswietlania kokpitu. Po odpaleniu wszystko ladnie chodzi. Jesli znowu zauwaze problem z odpaleniem opisze dokladnie jak to wyglada. Mam jeszcze jedno pytanie, jesli odlacze akumulator aby go np wymienic to radio sie zablokuje, a co z alarmem? Czy nie zglupieje i nie zacznie wyc? Niestety komisant tez sie nie popisal i nie powiedzial mi gdzie jest serwisowy wylacznik alarmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Jakie radyjko masz u siebie? Oryginalne? Jeżeli tak to spokojnie możesz odłączyć aku i po podłączeniu będzie grało. Tak samo z alarmem NATS nic nie będzie wyło. Robiłem to w swoim i Ty też spokojnie możesz odłączyć akumulator do ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Co prawda nie mam fabrycznego radia, ale też odłączałem akumulator kilka razy i nigdy nic się stało. Oczywiście resetuje się licznik kilometrów dziennych, ale to chyba nie aż taki ból. Aha, przed odłączeniem akumulatora musisz przełączyć syrenę alarmową od imobilizera na własne zasilanie, bo pewnie bedzie wyła jak tego nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rolek Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Hej, radio mam Blaupunkt, orginalne, wpakowane z cala konsola ze sterowaniem swiatel awaryjnych. A co do przelaczenia syreny alarmowej od immobilizera to nie wiem gdzie jest taki przelacznik. Niestety nie mam instrukcji. Mam pod maska (nad silnikiem) puszke z przelacznikiem, ale z tego co wiem to jest od wylaczenia detektora ruchu czy jak sie to nazywa - to chyba nie jest ten przelacznik wlasnego zasilania imm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Mam pytanie Jakiej pojemności akumulator do primiery 2,0TD?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Nikt nie wie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 A jaki akumulator masz teraz? Idź do jakiegoś sklepu motoryzacyjnego to Ci dobiorą do samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 To ze przy zapalaniu gasna lampki i podswietlenie kokpitu to chyba normalne.Zapalasz auto na wlaczonych swiatlach :?: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.