Krzysztof85 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) Witam. Od 2 miesięcy jestem właścicielem Nissan QQ+2 2010, 2.0 benzyna, 4x4, automat. W środę zauważyłem, że spod samochodu "coś" cieknie. Być może taki efekt był wcześniej, ale auto parkowałem na trawie i nie było tego widać. Teoretycznie poziom oleju w silniku, skrzyni, wspomagania jest ok - nie pamiętam ile było dokładnie wcześniej, ale stany są ok. 1/2-3/4 zakresów. Z 2 tygodnie temu dolałem z pół litra płynu chłodzącego, ale teoretycznie płyn nie jest tłusty (a to jednak wydaje się być tłuste) i ma zapach specyficzny, którego tu nie czuję. Co ciekawe od góry wszystko wygląda na suche, od spodu jest osłona więc trudno coś zobaczyć ale osłona jest cała zapaćkana. Tyle, że bez podniesienia auta i zdjęcia osłony ani rusz dalej. W PN jadę do mechanika, ale może ktoś spotkał się z podobną sytuacją, lub z doświadczenia poznaje kolor/rodzaj wycieku i może podpowiedzieć czego szukać. Wizualnie wygląda to następująco: Edytowane 11 Marca 2023 przez Krzysztof85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 rura wlewu lubi rdzewieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof85 Opublikowano 12 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Dzieki za podpowiedz. Widzialem taki watek na forum jednak odrzucilem to bo rura wlewu (wlew) jest z tylu samochodu. Czemu zapaćkana bylaby zatem oslona silnika z przodu auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Wyglada na plyn wspomagania kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof85 Opublikowano 12 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 (edytowane) Godzinę temu, stuff1000 napisał: Wyglada na plyn wspomagania kierownicy. Z tego co czytałem w QQ wspomaganie kierownicy jest elektryczne więc nie ma płynu do wspomagania Edytowane 12 Marca 2023 przez Krzysztof85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 19 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 W twoim jest chyba elektryczno-hydrauliczne wspomaganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof85 Opublikowano 19 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 1 godzinę temu, stuff1000 napisał: W twoim jest chyba elektryczno-hydrauliczne wspomaganie. Póki co diagnoza mechanika jest taka że: - "przejechane" były obie miski olejowe - obie sa cale, po oczyszczeniu ciekla niby miska silnika, została zdjęta, wyczyszczona, przyklejona na nowo (niby uszczelki tu nie bylo tylko klej i tak sie stosuje) - wyciek ATF byl z nieszczelnego, przerdzewialego lacznika chlodniczki oleju skrzyni, zostala pospawana i zalozone nowe opaski Wszystko bylo pieknie całe 2 dni i w sobote znowu zauważyłem, ze kapie. Albo to nie byly jedyne miejsca wycieku albo zostaly lipnie naprawione. Zobaczymy we wtorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Tam ject CVT skrzynia wiec napewno to nie jest ATF olej. Mam nadzieje ze wlali ci prawidlowy olej ..(nissan ns2 czy jakos tak)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.