Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ustawianie nawiewu


Kazkus
 Share

Recommended Posts

Witam

Wysiadł mi wentylator nawiewu. Ok. Kupiłem, wymieniłem, działa. Jak było zimno ok. Grzeje. Zrobiło się ciepło i powstał problem . Zaczyna się stukanie. Zwiększam temperaturę - przestaje. Elektryk sprawdził, że to siłownik sterowania nawiewem, że to trzeba ustawić komputerem. On nic nie może zrobić. 

Czy może mi ktoś pomóc. Co jest grane w temacie. Kupiony wentylator był zgodny z win. Sprawdziłem . Jest z literą p jako porównywalny z oryginalnym. 

Bardzo proszę o pomoc 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Kazkus napisał:

Witam

Wysiadł mi wentylator nawiewu. Ok. Kupiłem, wymieniłem, działa. Jak było zimno ok. Grzeje. Zrobiło się ciepło i powstał problem . Zaczyna się stukanie. Zwiększam temperaturę - przestaje. Elektryk sprawdził, że to siłownik sterowania nawiewem, że to trzeba ustawić komputerem. On nic nie może zrobić. 

Czy może mi ktoś pomóc. Co jest grane w temacie. Kupiony wentylator był zgodny z win. Sprawdziłem . Jest z literą p jako porównywalny z oryginalnym. 

Bardzo proszę o pomoc 

Poczytalem i może to jest sprawa rezystora dmuchawy. Czy ktoś wie gdzie się znajduje w J10. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Kazkus napisał:

Czy ktoś wie gdzie się znajduje w J10. 

Obok klapki filtra kabinowego, przy pedale gazu. A tak w ogóle co to za stukanie? Może źle jest złożony napęd jednej z klapek? Trzeba rozłączyć przy wymianie filtra i potem prawidłowo złączyć. Może coś wpadło do wentylatora?

Edited by cezzar1
Link to comment
Share on other sites

Nic nie wpadło, nie jest to również rezystor. Raczej źle zlożony wentylator. Próbowałem przestawić, napęd klapki. Pierwsze podejście nieudane. Może następnym razem się uda. 

Chyba, że to nie to. Zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Demontujesz silniczek, klapka zamyka się sama grawitacyjnie, ustawiasz klimatronik na LO, silniczek ustawia się w maksymalne położenie i tak go wkręcasz.

Cała filozofia.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam

Sorki, że dopiero teraz. To nie takie proste. próbowałem kilka razy. nie da rady. Ustawiłem po obróceniu silniczka o 90 St. Teraz nie stuka, jest na LO, dmucha łamane chłodne. Musialem zmodyfikować dokręcenie silniczka. Dokręciłem go taśmą plastikową, bo oczywiście nie pasowały otwory. 

Sumując - silniczek obraca się jakby szukał punktu zerowego i wraca w to samo miejsce. Muszę poszukać kogoś z programem komputerowym do nastawienia silniczka. Chyba innego wyjścia nie ma.Na razie chodzi, ale jeszcze nie ma upałów..

Dzieki 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

może ktoś na silniczku przestawił wycinek koła zębatego?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...