Kazkus Posted April 21, 2023 Share Posted April 21, 2023 Witam Wysiadł mi wentylator nawiewu. Ok. Kupiłem, wymieniłem, działa. Jak było zimno ok. Grzeje. Zrobiło się ciepło i powstał problem . Zaczyna się stukanie. Zwiększam temperaturę - przestaje. Elektryk sprawdził, że to siłownik sterowania nawiewem, że to trzeba ustawić komputerem. On nic nie może zrobić. Czy może mi ktoś pomóc. Co jest grane w temacie. Kupiony wentylator był zgodny z win. Sprawdziłem . Jest z literą p jako porównywalny z oryginalnym. Bardzo proszę o pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazkus Posted April 21, 2023 Author Share Posted April 21, 2023 2 godziny temu, Kazkus napisał: Witam Wysiadł mi wentylator nawiewu. Ok. Kupiłem, wymieniłem, działa. Jak było zimno ok. Grzeje. Zrobiło się ciepło i powstał problem . Zaczyna się stukanie. Zwiększam temperaturę - przestaje. Elektryk sprawdził, że to siłownik sterowania nawiewem, że to trzeba ustawić komputerem. On nic nie może zrobić. Czy może mi ktoś pomóc. Co jest grane w temacie. Kupiony wentylator był zgodny z win. Sprawdziłem . Jest z literą p jako porównywalny z oryginalnym. Bardzo proszę o pomoc Poczytalem i może to jest sprawa rezystora dmuchawy. Czy ktoś wie gdzie się znajduje w J10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted April 21, 2023 Share Posted April 21, 2023 (edited) 1 godzinę temu, Kazkus napisał: Czy ktoś wie gdzie się znajduje w J10. Obok klapki filtra kabinowego, przy pedale gazu. A tak w ogóle co to za stukanie? Może źle jest złożony napęd jednej z klapek? Trzeba rozłączyć przy wymianie filtra i potem prawidłowo złączyć. Może coś wpadło do wentylatora? Edited April 21, 2023 by cezzar1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazkus Posted April 21, 2023 Author Share Posted April 21, 2023 Nic nie wpadło, nie jest to również rezystor. Raczej źle zlożony wentylator. Próbowałem przestawić, napęd klapki. Pierwsze podejście nieudane. Może następnym razem się uda. Chyba, że to nie to. Zobaczymy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba37 Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Tutaj masz opisane jak to ustawić pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhtom Posted April 28, 2023 Share Posted April 28, 2023 Witam, Demontujesz silniczek, klapka zamyka się sama grawitacyjnie, ustawiasz klimatronik na LO, silniczek ustawia się w maksymalne położenie i tak go wkręcasz. Cała filozofia. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazkus Posted May 7, 2023 Author Share Posted May 7, 2023 Witam Sorki, że dopiero teraz. To nie takie proste. próbowałem kilka razy. nie da rady. Ustawiłem po obróceniu silniczka o 90 St. Teraz nie stuka, jest na LO, dmucha łamane chłodne. Musialem zmodyfikować dokręcenie silniczka. Dokręciłem go taśmą plastikową, bo oczywiście nie pasowały otwory. Sumując - silniczek obraca się jakby szukał punktu zerowego i wraca w to samo miejsce. Muszę poszukać kogoś z programem komputerowym do nastawienia silniczka. Chyba innego wyjścia nie ma.Na razie chodzi, ale jeszcze nie ma upałów.. Dzieki Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r5k4 Posted May 7, 2023 Share Posted May 7, 2023 może ktoś na silniczku przestawił wycinek koła zębatego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.