Gość Piotrek84r Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Mój problem polega na tym że : na benzynie silnik mi się dusi i to bez różnicy czy zimny, czy ciepły, i utrzymuje się na ok 500obr. jak wcisne gazu to od 1000 do 2000obr. dławi się jak by mu brakowało paliwa. a ponad 2000 jest wszystko ok. W gazie nie mam tego problemu obrotomierz wskazuje 900-1000 obr. A wymieniałem filtry oleje. pompka też mi nie siadła zawsze w baku mam z połowę wachy. Więc co to może być??? :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Problem pojawil sie ostatnio czy po zalozeniu instalacji gazowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dami Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Jezeli problem pojawił sie po założeniu gazu to najprawdopodobniejmasz zle dobrany mikser któru zbyt zawęził przelot lub nawet któryś ze speców zatkał dolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Nie dawno mi się zaczeło tak robic. i Nie mam pojęcia co to może być przypominam jeszcze że mam skrzynię w ałtomacie, może to tez wpływa w pewnym stopniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 skrzynia raczej nie powinna tu grac roli ja mam ten sam problem co ty w nx-sie tyle ze problem ten zrobił mi sie chyba od odpalania na gazie bąź tez od zmiany kopółki bede musiał załozyc stara to sie przekonam tobie radze tez zacząć od elektryki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 skrzynia raczej nie powinna tu grac roli ja mam ten sam problem co ty w nx-sie tyle ze problem ten zrobił mi sie chyba od odpalania na gazie bąź tez od zmiany kopółki bede musiał załozyc stara to sie przekonam tobie radze tez zacząć od elektryki:) I jak sobie z tym poradziłeś?? czyżby wlot się zabrudził?? ja planuję przeczyścić przepustnice, może pomoże , jak nic nie robiłeś to sprubuj, jest ten temat jak to się robi na forum, na 1 liście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 nom jeszcze nic nie robiłem o przepustnicy czytałem ale szczerze powiem ze chyba za leniwy do tego tematu jestem a moc mam bardziej bym sie czepił kopółki która wymieniłem ale zobacze dam ci jeszcze znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 a nie mozesz podniesc obrotow w Nysie? Twoj jest zasilany gaznikiem czy wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 zależy kogo pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 a nie mozesz podniesc obrotow w Nysie? Twoj jest zasilany gaznikiem czy wtrysk? Jeśli o mnie chodzi to mam na gaźniku. Muszę dać zapłon do regulacji, jeśli dalej będzie mi kaszlał to zajmę się osobiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 a nie mozesz podniesc obrotow w Nysie? Twoj jest zasilany gaznikiem czy wtrysk? Jeśli o mnie chodzi to mam na gaźniku. Muszę dać zapłon do regulacji, jeśli dalej będzie mi kaszlał to zajmę się osobiście. to rozbierz obudowe filtra zdejmij go i pod nim bedzie sruba...krecac nia bodajze w prawa str bedziesz podnosic obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 z tego co ja słyszałem to lepiej samemu nie kombinować z gaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 z tego co ja słyszałem to lepiej samemu nie kombinować z gaźnikiemz gaznikiem tak lepiej nie ruszac ale obroty mozna spokojnie samemu nastawiac, ja robilem i nic sie nie stalo oprocz poprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Endriu powiem ci szczerze ze mnie troche dziwia te jego obroty przecież teraz jest zimno to na początku sie wlącza silnik krokowy i obroty sa wyzsze przez pewien czas takze moze on ma cos z silniczkiem krokowym co o tym myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Endriu powiem ci szczerze ze mnie troche dziwia te jego obroty przecież teraz jest zimno to na początku sie wlącza silnik krokowy i obroty sa wyzsze przez pewien czas takze moze on ma cos z silniczkiem krokowym co o tym myślisz?trudno oceniac z daleka :wink: ja bym zaczal od tego co sie da najlatwiej sprawdzic :wink: poza tym skoro mamy gaznik to chyba silniczka korkowego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 jak nie musisz mieć chociaż szczerze ci powiem ze jeszcze nie zagladałem za nim ale przecież on robi jako automatyczne ssanie bo recznego ssania w nx nie masz takze wydaje mi sie ze jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 mnie sie wydaje, że jest silniczek krokowy, bo w moim drugim aucie (civic'u) na gaźniku jest takowy silniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 tylko gdzie jaest ta śrubka?? zdjąłem pokrywę , filtr , mocowanie i nie ma żadnej śrubki do rególacji obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiniu Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 stary daj spokój temu gaźnikowi lepiej przejrzyj pierw elektryke i podciśnienie może te rurki od podciśnienia masz zbutwiałe i tez ci bedą obroty szwankować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Ta śruba do regulacji obrotów to któraś z tych?? Czy trzeba grzebać gdzieś głebiej?? pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Raflo pudło. Śrubka do regulacji znajduje się z boku gaźnika i jest zaślepiona. Nie bierz się za regulację jeżeli nie masz instrukcji jak dokładnie to robić i nie masz analizatora spalin. To nie jest gaźnik z Poloneza czy Malucha i na ucho tylko go rozregulujesz. A tak nawiasem mówiąc to nieźle zasyfiony masz ten gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 hehe wiem kupie srodek do czyszczenia przepustnic i przedmucham go troche :diabel: ale chodzi mi o śrube do regulacji obrotów(niskie-wysokie) bo mam ok 1,2k cały czas, a nie o śrube do regulacji składu mieszanki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Ta srobe znajdziesz wkladajac reke za gaznik stojac naprzeciwko auta czyli jej krociec jest skierowany w strone kabiny . Z lewej strony jestes w stanie ja podejzec pod obudowa filtra. Zycze powodzenia choc wspomne ku przestrodze ze ja nia nigdy sam nie modzilem. ale do odwaznych swiat nalezy pozdro DVD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Ta srobe znajdziesz wkladajac reke za gaznik stojac naprzeciwko auta czyli jej krociec jest skierowany w strone kabiny . Z lewej strony jestes w stanie ja podejzec pod obudowa filtra. Piszesz o śrubie regulacji obrotów biegu jałowego czyli uchylenia przepustnicy. To nie jest śruba regulacji składu mieszanki! Zycze powodzenia choc wspomne ku przestrodze ze ja nia nigdy sam nie modzilem. ale do odwaznych swiat nalezy Nie nie, lepiej sam tego nie rób. Świat może należy do odważnych ale nie głupich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Śrubka od regulacji obrotów biegu jałowego jest z tyłu gaźnika, odchyla ona przepustnice i zamontowana jest na zewnątrz. A jeśli ma 500 obrotów/min jak jest zimny, to ssanie się nie włącza albo oska przepustnicy dozującej powietrze na ssaniu jest zatarta. W gaźniku nie ma żadnego silnika krokowego (bo i po co ) nie daj się zwieść. [ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 21:17 ] http://img475.imageshack.us/my.php?image=ga378nikbs7.jpg to na czerwono to właśnie ta śrubka a to zielone to przepustnica na ssaniu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.