mc55 Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 (edytowane) Czy ktoś z grupy wymieniał w ostatnim czasie rozrząd w tym modelu ? Auto ma przejechane ok 205 tyś i po odpaleniu słychać rozrząd. ASO ma kosmiczne ceny i twierdzą że trzeba wyciągać silnik ( ? ), będę szukał kogoś kto już to robił ale póki co chcę dal własnej ciekawości dowiedzieć się paru rzeczy. Jakiej firmy zestaw polecacie , jaki "średni" koszt wymiany , na co zwrócić uwagę , co jeszcze jest niezbędne przy wymianie lub co "przy okazji" od razu wymienić ? No i czy faktycznie silnik do wyjęcia ? Edytowane 23 Maja 2023 przez mc55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 1,6 na gnojówke czyli masz R9M silnik, pierwsze słyszę ,aby wyciagało się silnik do wymiany łańcucha w tym silniku / modelu. Co ja sprawdzam / wymieniam przy okazji : filtr paliwa, napinacz zawsze daje nowy tak samo jak łyżwy ( kołki na łyżwach sprawdzam ) - spotkałem się już nie raz nie dwa z wymiana łańcucha a reszta stara poszła i potem różne rzeczy moga się zadziać, pasek i napinacz ( kontrola ), pompa wody do kontroli, stan koła pasowego do sprawdzenia, uszczelniacz pokrywy nowy i stan samego dekla czy się nie odkształcił. Poza tym stany płynów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc55 Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 3 godziny temu, OsobaNN napisał: 1,6 na gnojówke czyli masz R9M silnik, pierwsze słyszę ,aby wyciagało się silnik do wymiany łańcucha w tym silniku / modelu. Co ja sprawdzam / wymieniam przy okazji : filtr paliwa, napinacz zawsze daje nowy tak samo jak łyżwy ( kołki na łyżwach sprawdzam ) - spotkałem się już nie raz nie dwa z wymiana łańcucha a reszta stara poszła i potem różne rzeczy moga się zadziać, pasek i napinacz ( kontrola ), pompa wody do kontroli, stan koła pasowego do sprawdzenia, uszczelniacz pokrywy nowy i stan samego dekla czy się nie odkształcił. Poza tym stany płynów. Olej wymieniany co 10tyś, filtry itp też wg zaleceń, ostatnio wymieniłem olej w skrzyni i koło pasowe na wale bo piszczało od jakiegoś czasu razem z napinaczem i paskiem. Oczywiście kupuję cały kompletny i nie zamierzam nic kombinować czy "oszczędzać" , a dekel i uszczelniacz dostępne tylko w ASO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.