Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] silnik 1,6 Zwariowany nawiew


PanBanan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Od jakiegoś czasu mam problem z nawiewem. Problem polega na tym że nawiew/klimatyzacja działa wszystko sprawnie aż tu nagle załącza się wiatrak na full i dmucha gdzieś powietrze pod kokpit. Do środka przez chwilę też dostaje się dużo więcej powietrza i się normuje. Na panelu wyświetlacz nic się nie zmienia. Od pewnego czasu zaważyłem, że dmuchawa włącza się też jak klimatyzacja czy po poprostu nawiew jest wyłączony. Raz to działa przez 15 sek i się wyłącza a raz przez 5 min. 

Miał ktoś podobny problem gdzie można szukać przyczyny?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.Banan podał w miarę dokładną diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory działało wszystko bez zarzutu . Nie było żadnego incydentu żeby panel się uszkodził. 

Mówimy tu o wymianie całego panelu? 

 

Edit:

Już znalazłem panel który mi potrzebny była jakaś foto relacja z wymiany, wymieniał ktoś? 

Edytowane przez PanBanan
Dodatek tekstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu z nas moze nie "wymienialo" ale przekladalo jak kupowalismy radia chinole. Trzeba bylo przekladac do nowej ramki. Kwestia paru wkretow. Na YT masz filmiki.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podmianie rozłącz lepiej akumulator. Jak się CPU zorientuje ze odpinasz panel to potem będzie Ci świecił błędem poduszek. 

W razie czego mogę Ci błąd skasować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, piterros napisał:

Nie panel, tylko tzw rezystror dmuchawy lubi paść w J11. Od tego proponuję zacząć.

Rezystor jak padnie to rozłącza biegi,a nie głupieje z ustawieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że dzisiaj się wszystko uspokoiło. Ani razu nawiew nie działał inaczej jak go ustawiłem. Czy to klima czy tylko nawiew automat czy manualna wszystko działało prawidłowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.06.2023 o 18:46, JACKO29 napisał:

Rezystor jak padnie to rozłącza biegi,a nie głupieje z ustawieniami.

Tak poza tematem: na pewno nie ma  rezystora (drabinki rezystorów) - to nie czasy Dużego Fiata - jest regulator PWM. Nazywanie go rezystorem jest błędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak poza tematem: na pewno nie ma  rezystora (drabinki rezystorów) - to nie czasy Dużego Fiata - jest regulator PWM. Nazywanie go rezystorem jest błędne.

Zgadza się, ale pod nazwą „rezystor” ggl wyszukuje najwięcej ofert zakupu tej części.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że na chwilę obecną problem zniknął. Wyczytałem gdzieś przy innych modelach ale problem podobny że należy wymienić albo poprawić filtr kabinowy bo syf się mógł dostać. W moim przypadku było nawalone bardzo dużo brudu przez nie cały rok aż byłem zdziwiony. Wymieniałem olej przy okazji filtry i problem na chwilę obecną ustał. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...