Grzaski Posted July 16, 2023 Share Posted July 16, 2023 Malzonka ma kochana chciala otworzyc bagaznik I uzyla nie tego przycisku co trzeba. Ze nie chciala sie klapa otworzyc to niestety podeszla do tego silowo I teraz mam ten przycisk od centralnego wepchniety na amen do srodka. Nie moge nigdzie znalezc zadnego tutoriala. Na jakims amerykanskim forum wyczytalem ze tam wewnatrz jest metalowa ramka ktora trzyma ten przycisk I ona koroduje I czasem puszcza przy mocniejszym nacisnieciu. Czy ktos to rozbieral u siebie I ma jakies wskazowki? Tak mysle ze po zdjeciu plastiku wewnatrz klapy to juz jakis dostep bedzie? Sent from my NTH-NX9 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 Zdjąć osłone od wewnatrz i będzie można odrecić mocowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilunia Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 4 minuty temu, OsobaNN napisał: Zdjąć osłone od wewnatrz i będzie można odrecić mocowanie. Nie wiem jak zdejmowanie osłony wygląda w Patku, ale w Pulsarze trzeba się liczyć z urwaniem jakiejś spinki mocującej osłonę do blachy (zatrzaski b. ciasno siedzą). No ale w tej sytuacji nie ma innego wyjścia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted July 18, 2023 Share Posted July 18, 2023 7 to śruby a reszta to kołki.. idze łatwo zdjać jak we wszystkich innych Nissanach. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzaski Posted July 19, 2023 Author Share Posted July 19, 2023 Dzieki wielkie. Jak bedzie pogoda to w weekend bede z tym walczylSent from my NTH-NX9 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzaski Posted July 24, 2023 Author Share Posted July 24, 2023 Dzis to rogrzebalem I naprawilem. Wstawiam zdjecia jakby ktos chcial to robic u siebie. Po otwarciu klapy I odczepieniu plastiku jest dobry dostep. Calkiem tel pokrywy plastikowej nie udalo mi sie zdjac ale nie bylo potrzeby. Cztery nakretki 10mm do odkrecenia I cala ta chromowana listwa wychodzi I jest dostep pelny do przelacznika. Musialem zrobic rzezbe z jedna sruba bo nie mialem innej z takim samym gwintem wiec te skorodawana nacialem na plaski srubokret I jest OK. Dorobilem z blachy aluminiowej na szybko ramke zeby trzymala ten przycisk I dziala. Jest duzo miejsca na wieksza ramke wiec sie za bardzo nie bawilem w elegancje. Niestety ten przycisk jest zintegrowany z ramka wiec nie bylo innego wyjscia. Sent from my NTH-NX9 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Posted October 27, 2023 Share Posted October 27, 2023 Dawno nie zaglądałem na forum. Pewno już się uporałeś. Miałem to samo. Kupiłem całą używaną blende razem z przyciskiem. Ale. Zakonserwowałem tą blaszkę mocującą oraz zasylikonowałem styk blendy/listwy z klapą bagażnika. Uszczelka po latach parcieje i wszelka woda spływająca po klapie najprawdopodobniej omywała tą blaszkę i takie jest efekt. Więc jeśli tylko wymieniłeś i masz stara uszczelkę to polecą to dobrze zabezpieczyć przed korozją oraz przed dostawianiem się ewentualnej wody. Pozdrawiam. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzaski Posted November 4, 2023 Author Share Posted November 4, 2023 Dzieki, w sumie myslalem o silikonie ale ta uszczelka wygladala na calkiem dobra. Poki co dzialaSent from my NTH-NX9 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Jeśli działa to w porządku. Moja uszczelka była już sztywna, odstawała od karoserii i blendy i na pewno tam zaciekało. Więc zrobiłem niejako własną uszczelkę sylikonową. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.