Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Poluzowany reling dachowy


JarekO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas mycia auta zauważyłem, że z tyłu mam odkręcony reling. Śruby są całkowicie luźne i muszę je skręcić. Czy koś robił coś takiego? Może mi ktoś podpowie nie jak się za to zabrać. Jak rozbierać plastikowe elementy mocowania relingu? Gdzie i jakie śruby szukać?

16897511049543427621066556978229.jpg

16897511309105489295495558659979.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reling jest przykrecony na 5 sróbek.. 2 z przodu dwie po środku i jedna z tyłu.  Z tego co pamiętam,dostać do tylniej można się po zdjęciu posufitki. Pozostałe są pod pokrywkami od góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, OsobaNN napisał:

Reling jest przykrecony na 5 sróbek.. 2 z przodu dwie po środku i jedna z tyłu.  Z tego co pamiętam,dostać do tylnej można się po zdjęciu podsufitki. Pozostałe są pod pokrywkami od góry.

Opisujesz reling z J10,w J11 są 4 śruby po dwie z każdej strony.Jarek.Musisz zdjąć uszczelki drzwi,odchylić podsufitkę,tam gdzie trzeba (już dokładnie nie  pamiętam) Trzeba zdjąć albo część plastików i uchwyt pasażera (tył) i chyba na pewno uchwyt pasażera przód (jeżeli reling luźny po jego stronie) Klucz nasadowy chyba 10  na długiej przedłużce najlepiej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, JACKO29 napisał:

Opisujesz reling z J10,w J11 są 4 śruby po dwie z każdej strony.Jarek.Musisz zdjąć uszczelki drzwi,odchylić podsufitkę,tam gdzie trzeba (już dokładnie nie  pamiętam) Trzeba zdjąć albo część plastików i uchwyt pasażera (tył) i chyba na pewno uchwyt pasażera przód (jeżeli reling luźny po jego stronie) Klucz nasadowy chyba 10  na długiej przedłużce najlepiej .

Patrząt na manuala to jest 5. Może faktycznie źle opisałem bo dostać się można od dołu po zdjęciu podsufitki. 

qqj11a.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest dalej J10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. To chyba jakaś choroba tego modelu (1.5)bo też to przerabiałem.Kolego Jarek tak jak pisał JACKO29 musisz zdjąć uszczelkę w drzwiach (wystarczy tylko od siedzenia do góry)tam gdzie trzyma plastik.Następnie zdejmij ten plastik( jest zamocowany na plastikowych zatrzaskach)trzeba pociągnąć i powinno wyjść.Jeśli nie masz zbyt dużych dłoni to dojdziesz bez zdejmowania podsufitki.Faktycznie są tam dwie śruby 6 na klucz 10 u mnie nakrętki leżały na plastikach tylko przy zakręcaniu mogą Ci spaść do błotnika.Jest to do zrobienia we własnym zakresie.Powodzenia

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...