RafalL Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Witajcie. Potrzebuje pomocy z moim Nissanem Rogue 2.5 benzyna z 2018 roku. W aucie nie działa tempomat i system hamowania awaryjnego. Na desce świeci się błąd Malfunction i Chassis Control. Dzwoniłem do serwisu Nissana w województwie Śląskim i powiedzieli mi, że nie tykaja aut z USA. Wszyscy mechanicy z polecenia polegli z uwagi na to że nie moga połączyć się swoimi komputerami z moim samochodem. Czy wiecie może co może byc przyczyną lub kto mógłby sie podjąć naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Czy twoj samochod byl sprowadzony jako rozbity i naprawiany w Polsce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalL Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Miał uszkodzone jedynie tylne drzwi. W papierach tak zwany "clean title" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Problemem moga byc czujniki w kolach, sensor za przednim znaczkiem z logo nissan. Bez podlaczenia do komputera niestety nie da sie tego stwierdzic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalL Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 No zgadza się tylko odwiedziłem już kilka warsztatów i nikt nie dysponuje sprzętem żeby odczytać moje błędy. Możesz kogoś polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Jestes z Lazow nad morzem zadzwon do mk4garage Koscierzyna moze oni pomoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek103 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Problemem może też być kamera za lusterkiem, współpracuje z radarem czyli awaryjnym hamowaniem i aktywnym tempomatem. Też mam z nią problem po wymianie szyby, najprawdopodobniej potrzebuje kalibracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 Consult III+ / IV obsługuje pojazdy z USA. ASO może sprawdzić błedy i wtedy można coś podziałać. Na bazie DTC można stwierdzić co padło. Sprawdz jeszcze czy masz jakieś kampanie otwarte ( https://www.nissanusa.com/recalls-vin.html ), te przywoławcze muszą zrobić za darmo, inne to już we własnym zakresie, ale może jest coś związane z Twoim problemem. Co do ASO to nie robia tych z USA bo nie maja dostępu do dokumentacji technicznej pojazdów z poza Europy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.