t0masz Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Może mi ktoś w prosty sposób wytłumaczyć co daje taki lewarek. Z tego co wiem to niby jest szybsza zmiana biegów, ale dlaczego? Jak znam życie to zawsze coś za coś. Gdyby to faktycznie działało to pewnie w serii już by to było. Bo szkoda wywalic kasę za kawalek czarnej rurki która nic nie przyspieszy mojego Nissana. http://www.maxima.org/modules.php?name=STS Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 kasy nie musisz wydawać bo wystarczy brzeszczotem uciąć seryjny......... da ci to to, że skok będzie krótszy i będziesz mógł szybciej zapinać kolejne biegi, ale będzie to mniej wygodne niż w przypadku seryjnego drążka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Jak wiadomo większość seryjnych elemntów jest zrobiona tak żeby każdy emeryt umiał się tym posłogiwać... Dla tych któzy mają większe wymagania ulepsza się neiktore podzespoły, tak oto powstał mojego wykonania shortshifter, dzięki niemu o jakieś 60% zredukowałem ruch lewarka potrzebny do zmiany biegów co się wiąże z krutszym czasem potrzebnyn na zmiane a ponadto wyeliminowałem problem z nietrafianiem w stanie "Stresu" w Trujkę. Taki mi to wyszło: Więcej na tego temat tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ht=shortshifter Ps. po przez zastosowanie rurek zdecydowanie zredukowałem mase tego stalowego pręta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 17 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Hmmmm wielkie dzieki. Już wszystko wiem. Na poczatek skrucę orginał bo w mojej Maximie QX jest naprawde doś długi. A jeśli mnie to nie zadowoli to kupię jakąś używke i pobawię sie troszke w garażu. Pozdrowionka dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Tak sobie grzebie i odgrzebałem;-) Krótsza dzwignia = dłuższy ruch ręki do lewarka. Nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Akurat w tym przypadku dzwignia jest dłuższa, zeby nie trzeba było gdzieś daleko od kierownicy sięgać, i przy tym skok bardzo zredukwoany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 A to taka sprytna bestia;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 shortshifter nie oznacza "obciety drazek" wbrew pozorom.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ...aczkolwiek wizulanie, to drażek w P10 wygląda jak z Ikarusa Po obcięciu jest lepiej, ale jak ktoś ma daleko odsunięty fotel, to trudno wrzucić "piątkę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ...aczkolwiek wizulanie, to drażek w P10 wygląda jak z Ikarusa Po obcięciu jest lepiej, ale jak ktoś ma daleko odsunięty fotel, to trudno wrzucić "piątkę". To wtedy powinien zamontować oryginał z Ikarusa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.