Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

błąd u0111 zapal się aku trakcja i start stop


kamil88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam borykam się z takim problemem 

zapala mi się start stop faul 

czerwony akumulator 

poślizg 

dodatkowo radar 

błędy jakie posiadam to u0111 oraz u 0019 może ktoś posiadał taki problem 20230906_193334.thumb.jpg.e5611e281aee5ac71a18c0b061213c72.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U0111 może mieć dwie przyczyny. Jeśli jest to bład lini to utracona komuniakcja z modulem sterowania energia akumulatora. Sprawdzić złacza F318 pin 27 na ecm i F24 pin 2 na alterantorze, jeśli nie ma ciągłości to wymienić uszkodzony element. Uwaga jeśli po wymiane alternatora dalej wchodzi to samo to ECM do wymiany.

Drugi to problem z komunikacja IDPM i CAN. Do diagnozy potrzeba CIII+ / CIV.

U0019 to bład komunikacji lini. Przyczyny podobne dla U011 lini wiec poszedl bym w tym kierunku. Diagnostyka taka sama jak w przypadku U0111 dla lini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo.  Przyczyną jest czujnik ciśnieni w kolektorze wylotowym. Jest zamontowany w okolicach lewego górnego rogu silnika. Dostęp łatwy ale problemem nie jest sam czujnik tylko zazwyczaj zapchana metalowa cieniutka rurka do której jest podpięty a która biegnie do kolektora.

U mnie udało się to przepchać stalową cieniutką linką (przerzutka lub hamulec rowerowy).W sieci są filmiki jak to robić. najlepiej wymienić rurkę ale cena i robota koszmarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mlenda49 napisał:

Miałem to samo.  Przyczyną jest czujnik ciśnieni w kolektorze wylotowym. Jest zamontowany w okolicach lewego górnego rogu silnika. Dostęp łatwy ale problemem nie jest sam czujnik tylko zazwyczaj zapchana metalowa cieniutka rurka do której jest podpięty a która biegnie do kolektora.

U mnie udało się to przepchać stalową cieniutką linką (przerzutka lub hamulec rowerowy).W sieci są filmiki jak to robić. najlepiej wymienić rurkę ale cena i robota koszmarna.

a w jakim silniku miałeś ten problem ? 1.5 ? 

 

Godzinę temu, OsobaNN napisał:

U0111 może mieć dwie przyczyny. Jeśli jest to bład lini to utracona komuniakcja z modulem sterowania energia akumulatora. Sprawdzić złacza F318 pin 27 na ecm i F24 pin 2 na alterantorze, jeśli nie ma ciągłości to wymienić uszkodzony element. Uwaga jeśli po wymiane alternatora dalej wchodzi to samo to ECM do wymiany.

Drugi to problem z komunikacja IDPM i CAN. Do diagnozy potrzeba CIII+ / CIV.

U0019 to bład komunikacji lini. Przyczyny podobne dla U011 lini wiec poszedl bym w tym kierunku. Diagnostyka taka sama jak w przypadku U0111 dla lini.

złącze f318 jest opisane w jakiś sposób czy muszę szukać po schematach 

alternator ma tylko 1 pin wyex tu chyba będzie jasne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alterantor faktycznie ma jeden pin... tyle ze nazywa sie 2 :) Nissan ...ehh

F318 .. najlepiej schemat.. to ta dolna kostka od ecm, szeroka listwa 5 pin od lewej  ...ale to nie za wiele mowi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OsobaNN napisał:

Alterantor faktycznie ma jeden pin... tyle ze nazywa sie 2 :) Nissan ...ehh

F318 .. najlepiej schemat.. to ta dolna kostka od ecm, szeroka listwa 5 pin od lewej  ...ale to nie za wiele mowi 

nie masz może  żadnego schematu? ciężko odnaleźć  ....

problemem może  być ta wiązka  po odpięciu i ponownym podpięciu kostki kontrolki poznokaly - wykasowałem błędy lecz po przejechaniu zapaliły się ponownie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schemat gdzies powinien być .. poszukam w wolnej chwili, nie mnie w google wpisałem z angielskiego i niemieckiego i pełno tego jest.

Jak pisałem, jeśli nastąpiła utrata komunikacji to trzeba usunąć wadliwy element. Może być kostka sama w sobie albo przewody 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, OsobaNN napisał:

Schemat gdzies powinien być .. poszukam w wolnej chwili, nie mnie w google wpisałem z angielskiego i niemieckiego i pełno tego jest.

Jak pisałem, jeśli nastąpiła utrata komunikacji to trzeba usunąć wadliwy element. Może być kostka sama w sobie albo przewody 

poszukałem trochę I znalazłem taki schemat do 1.5 dci 

tutaj mam niby f81 złącze 141  i 2 na alternatorze z tego co sprawdziłem to przejścia nie ma

teraz pytanie na ile wiarygodny schemat 

 

 

Screenshot_20230914_070557_Carmin.jpg

Screenshot_20230914_070700_Carmin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...