kamil88 Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 witam borykam się z takim problemem zapala mi się start stop faul czerwony akumulator poślizg dodatkowo radar błędy jakie posiadam to u0111 oraz u 0019 może ktoś posiadał taki problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 U0111 może mieć dwie przyczyny. Jeśli jest to bład lini to utracona komuniakcja z modulem sterowania energia akumulatora. Sprawdzić złacza F318 pin 27 na ecm i F24 pin 2 na alterantorze, jeśli nie ma ciągłości to wymienić uszkodzony element. Uwaga jeśli po wymiane alternatora dalej wchodzi to samo to ECM do wymiany. Drugi to problem z komunikacja IDPM i CAN. Do diagnozy potrzeba CIII+ / CIV. U0019 to bład komunikacji lini. Przyczyny podobne dla U011 lini wiec poszedl bym w tym kierunku. Diagnostyka taka sama jak w przypadku U0111 dla lini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlenda49 Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 Miałem to samo. Przyczyną jest czujnik ciśnieni w kolektorze wylotowym. Jest zamontowany w okolicach lewego górnego rogu silnika. Dostęp łatwy ale problemem nie jest sam czujnik tylko zazwyczaj zapchana metalowa cieniutka rurka do której jest podpięty a która biegnie do kolektora. U mnie udało się to przepchać stalową cieniutką linką (przerzutka lub hamulec rowerowy).W sieci są filmiki jak to robić. najlepiej wymienić rurkę ale cena i robota koszmarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil88 Posted September 13, 2023 Author Share Posted September 13, 2023 34 minuty temu, mlenda49 napisał: Miałem to samo. Przyczyną jest czujnik ciśnieni w kolektorze wylotowym. Jest zamontowany w okolicach lewego górnego rogu silnika. Dostęp łatwy ale problemem nie jest sam czujnik tylko zazwyczaj zapchana metalowa cieniutka rurka do której jest podpięty a która biegnie do kolektora. U mnie udało się to przepchać stalową cieniutką linką (przerzutka lub hamulec rowerowy).W sieci są filmiki jak to robić. najlepiej wymienić rurkę ale cena i robota koszmarna. a w jakim silniku miałeś ten problem ? 1.5 ? Godzinę temu, OsobaNN napisał: U0111 może mieć dwie przyczyny. Jeśli jest to bład lini to utracona komuniakcja z modulem sterowania energia akumulatora. Sprawdzić złacza F318 pin 27 na ecm i F24 pin 2 na alterantorze, jeśli nie ma ciągłości to wymienić uszkodzony element. Uwaga jeśli po wymiane alternatora dalej wchodzi to samo to ECM do wymiany. Drugi to problem z komunikacja IDPM i CAN. Do diagnozy potrzeba CIII+ / CIV. U0019 to bład komunikacji lini. Przyczyny podobne dla U011 lini wiec poszedl bym w tym kierunku. Diagnostyka taka sama jak w przypadku U0111 dla lini. złącze f318 jest opisane w jakiś sposób czy muszę szukać po schematach alternator ma tylko 1 pin wyex tu chyba będzie jasne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 Alterantor faktycznie ma jeden pin... tyle ze nazywa sie 2 Nissan ...ehh F318 .. najlepiej schemat.. to ta dolna kostka od ecm, szeroka listwa 5 pin od lewej ...ale to nie za wiele mowi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil88 Posted September 13, 2023 Author Share Posted September 13, 2023 3 godziny temu, OsobaNN napisał: Alterantor faktycznie ma jeden pin... tyle ze nazywa sie 2 Nissan ...ehh F318 .. najlepiej schemat.. to ta dolna kostka od ecm, szeroka listwa 5 pin od lewej ...ale to nie za wiele mowi nie masz może żadnego schematu? ciężko odnaleźć .... problemem może być ta wiązka po odpięciu i ponownym podpięciu kostki kontrolki poznokaly - wykasowałem błędy lecz po przejechaniu zapaliły się ponownie ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted September 13, 2023 Share Posted September 13, 2023 Schemat gdzies powinien być .. poszukam w wolnej chwili, nie mnie w google wpisałem z angielskiego i niemieckiego i pełno tego jest. Jak pisałem, jeśli nastąpiła utrata komunikacji to trzeba usunąć wadliwy element. Może być kostka sama w sobie albo przewody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil88 Posted September 14, 2023 Author Share Posted September 14, 2023 16 godzin temu, OsobaNN napisał: Schemat gdzies powinien być .. poszukam w wolnej chwili, nie mnie w google wpisałem z angielskiego i niemieckiego i pełno tego jest. Jak pisałem, jeśli nastąpiła utrata komunikacji to trzeba usunąć wadliwy element. Może być kostka sama w sobie albo przewody poszukałem trochę I znalazłem taki schemat do 1.5 dci tutaj mam niby f81 złącze 141 i 2 na alternatorze z tego co sprawdziłem to przejścia nie ma teraz pytanie na ile wiarygodny schemat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.