Gość siano Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Pomocy co to może być co jest przyczyną ?? Kupiłem nowy akumulator i po jakimś czasie nie mogłem odpalić auta rozładował się auto stało dobre 4 dni nie odpalane ale chyba to nie jest winą co to może być proszę o sugestie i porady co mam zrobić pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Jaki akumulator (firma, pojemność)... Masz alarm? Sprawdź pobór prądu przy wyłaczonym silniku i wyłączonych wszystkich odbiornikach, może coś się nie wyłącza? (mój kolega tak miał - cały czas świeciła się lampka w bagazniku). Alarm pobiera około 15mA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubi Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Ja właśnie też tak miałem. Akumulator sie rozładował po 2 dniach stania na dworzu. No to uznałem że był niedoładowany i troche mrozek złapał i nie wytrzymał. Ale jak go naładowałem i po 2,5 dnia zrobił to samo to już sie zdziwiłem. podjechałem do "alarmowców" co by pobory sprawdzili, no i wyszło że cuś prąd wpierdziela...a gościu pierwsze co to otworzył schowek czy podświetlenie jest...no i jest, tylko nie gasło. Radzę więc sprawdzić takie banalne rzeczy... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siano Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 A co myślicie o alternatorze u mnie lampak raczej nie poniewaz włacza sie tylko jak wlacze postojówki towtedy dopiero sie wlacza ja stawiam na alternator tylko musze zmierzyuc ładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Witam. Sprawdzić ładowanie jest bardzo łatwo. 1. Sprawdzić połączenia (klemy, punkty masy, zacisk + na alternatorze). 2. Woltomierzem na klemach akumulatora zmierzyć napięcie (silnik na "wolnych" obrotach). - napięcie nie powinno być wyższe niż 14,4 V bez dodatkowego obciązenia, - napięcie nie powinno być niższe niż 13,8 V przy prawidłowo naładowanym akumulatorze i włączonym dodatkowym obciążeniu np. światła mijania, ogrzewanie tylnej szyby, Wynik inny niż te dane świadczy o niesprawności np. akumulatora lub alternatora. Ps. Lampka z symbolem "ładowanie" musi oczywiście zgasnąć. Pzdr. Tomasz_A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.