Gość marmor Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Witam. Mam problem ze wskaźnikami od temperatury i paliwa. Kiedy kupiłem moją primerkę P10 wskaźnik paliwa nie działał - reszta była ok. Po (kilku !) wizytach u elektryka niby zaczął pokazywać. Ale po czasie zaczęły się problemy ze wskaźnikiem temp. Cały czas był na środku skali - dopiero po jakimś czasie opadał i wskazywał właściwą temp. Niestety ostatnio stoi cały czas na środku i się nie rusza. Wczoraj dodatkowo padł mi wskażnik paliwa - opadł mniej więcej 2 mm przed czerwoną kreską i nie rusza się (mam ok 1/3 baku paliwa). Mam już dość wizyt u elektryka :evil: - miał ktoś podobne objawy ? PS - nie mam inst. gazowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Do tego niepotrzebny Ci elektryk, rozłóż tylne siedzenie i sam dobierz się do wskaźnika poziomu paliwa, napewno jest zawieszony, już tak miałem że nic nie wskazywał i był w zbiorniku krzywo zamontowany że mógł się zawieszać, to prosta robota i szkoda za nią komuś płacić albo zmień elektryka bo chyba tylko kasę z Ciebie łupi, co do wskaźnika temperatury to niestety wizyta u elektryka wskazana, za dużo możliwości jeśli sam się w to nie bawiłeś, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Przecież wskaźnik temperatury ma stać w połowie skali (bardzo delikatnie poniżej) jak zamurowany. To jest właściwa temperatura, która powinna być osiągnięta po przejechaniu ok. 3-4 km. I tak ma byc. Chyba że wskaźnik Ci nie opada nawet po wyłączeniu silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 "Cały czas był na środku skali - dopiero po jakimś czasie opadał i wskazywał właściwą temp." a ja zrozumiałem to tak że przy wyłaczonym silniku i całkiem zimnym stoi na środku, a po chwili spada by wskazać właściwie, niską jeszcze temperaturę silnika. A może wina samych wskaźników? może też warto pomierzyć czujniki jaki stawiają opór i czy przewody nie mają gdzieś zwarcia lub przerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Przy wyłączonym silniku wskaźnik temp. opada. Ale po przekręceniu kluczyka od razu wędruje do połowy - przy zimnym silniku. Po przejechaniu kilku kilometrów opada - powiedzmy do 1/3 skali i myślę, że wtedy pokazuje prawdziwą temp., gdyż później rośnie wraz z rozgrzewaniem się silnika. Aczkolwiek dzisiaj cały czas stał na połowie skali. Co do wsk. paliwa to myślę, że te dwie sprawy mają wspólną przyczynę. Mam wrażenie, że coś nie kontaktuje albo coś ma zwarcie. Zapomniałem dodać, że jakiś czas temu (również po wizycie u elektryka) dziwnie zachowywał się też wskaźnik obrotów - wskazówka dostawała drgawek i skakała pomiędzy 500 a 1000 lub przez chwilę opadała na 0 (bez zmian w obrotach silnika), ale tylko na wolnych obrotach ! Po dodaniu gazu było ok. Dla mnie czeski film ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 1. zmień elektryka 2. włóż na próbe inny zestaw wskaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 U mnie jest ten sam problem z wskanikiem polozenia paliwa pokazauje w zasadzie co chce... Juz to zdiagnozowałem mam do wymiany czujnik poziomu paliwa w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi_ Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 u mnie w P10 wskaźnik nigdy nie opadął poniżej 1/4. Okazało się, że wskaźnik haczył o pompę paliwa, pomogło odkręcenie pompy, obrócenie jej o kilkanaście stopni i ponowne przykręcenie. Wskaźnik już nie haczył P10 1.6 SRi 1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 U mnie jest ten sam problem z wskanikiem polozenia paliwa pokazauje w zasadzie co chce... Juz to zdiagnozowałem mam do wymiany czujnik poziomu paliwa w zbiorniku. jakby coć, to mam na zbyciu dekiel zbiornika paliwa z pływakiem i czujnikiem, jakbyś był zainteresowany, dai info na pw lub e-mail lespaul@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Mam podobny problem. Wskaźnik temperatury nie działa, ale to może być problem z połączeniami, lub z czujnikiem i jest do sprawdzenia. Inny problem jest z wskaźnikiem paliwa, który cały czas jest w pozycji 1/3 i nawet po wyjęciu zegarów, odpięciu wtyczek pozostaje bez zmian. Instalacja i zegary podobne jak w Terrano1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.