Guest marmor Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Witam. Mam problem ze wskaźnikami od temperatury i paliwa. Kiedy kupiłem moją primerkę P10 wskaźnik paliwa nie działał - reszta była ok. Po (kilku !) wizytach u elektryka niby zaczął pokazywać. Ale po czasie zaczęły się problemy ze wskaźnikiem temp. Cały czas był na środku skali - dopiero po jakimś czasie opadał i wskazywał właściwą temp. Niestety ostatnio stoi cały czas na środku i się nie rusza. Wczoraj dodatkowo padł mi wskażnik paliwa - opadł mniej więcej 2 mm przed czerwoną kreską i nie rusza się (mam ok 1/3 baku paliwa). Mam już dość wizyt u elektryka :evil: - miał ktoś podobne objawy ? PS - nie mam inst. gazowej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mauzer Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Do tego niepotrzebny Ci elektryk, rozłóż tylne siedzenie i sam dobierz się do wskaźnika poziomu paliwa, napewno jest zawieszony, już tak miałem że nic nie wskazywał i był w zbiorniku krzywo zamontowany że mógł się zawieszać, to prosta robota i szkoda za nią komuś płacić albo zmień elektryka bo chyba tylko kasę z Ciebie łupi, co do wskaźnika temperatury to niestety wizyta u elektryka wskazana, za dużo możliwości jeśli sam się w to nie bawiłeś, pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Przecież wskaźnik temperatury ma stać w połowie skali (bardzo delikatnie poniżej) jak zamurowany. To jest właściwa temperatura, która powinna być osiągnięta po przejechaniu ok. 3-4 km. I tak ma byc. Chyba że wskaźnik Ci nie opada nawet po wyłączeniu silnika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 "Cały czas był na środku skali - dopiero po jakimś czasie opadał i wskazywał właściwą temp." a ja zrozumiałem to tak że przy wyłaczonym silniku i całkiem zimnym stoi na środku, a po chwili spada by wskazać właściwie, niską jeszcze temperaturę silnika. A może wina samych wskaźników? może też warto pomierzyć czujniki jaki stawiają opór i czy przewody nie mają gdzieś zwarcia lub przerwy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marmor Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Przy wyłączonym silniku wskaźnik temp. opada. Ale po przekręceniu kluczyka od razu wędruje do połowy - przy zimnym silniku. Po przejechaniu kilku kilometrów opada - powiedzmy do 1/3 skali i myślę, że wtedy pokazuje prawdziwą temp., gdyż później rośnie wraz z rozgrzewaniem się silnika. Aczkolwiek dzisiaj cały czas stał na połowie skali. Co do wsk. paliwa to myślę, że te dwie sprawy mają wspólną przyczynę. Mam wrażenie, że coś nie kontaktuje albo coś ma zwarcie. Zapomniałem dodać, że jakiś czas temu (również po wizycie u elektryka) dziwnie zachowywał się też wskaźnik obrotów - wskazówka dostawała drgawek i skakała pomiędzy 500 a 1000 lub przez chwilę opadała na 0 (bez zmian w obrotach silnika), ale tylko na wolnych obrotach ! Po dodaniu gazu było ok. Dla mnie czeski film ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 1. zmień elektryka 2. włóż na próbe inny zestaw wskaźników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 U mnie jest ten sam problem z wskanikiem polozenia paliwa pokazauje w zasadzie co chce... Juz to zdiagnozowałem mam do wymiany czujnik poziomu paliwa w zbiorniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi_ Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 u mnie w P10 wskaźnik nigdy nie opadął poniżej 1/4. Okazało się, że wskaźnik haczył o pompę paliwa, pomogło odkręcenie pompy, obrócenie jej o kilkanaście stopni i ponowne przykręcenie. Wskaźnik już nie haczył P10 1.6 SRi 1995 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lespaul Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 U mnie jest ten sam problem z wskanikiem polozenia paliwa pokazauje w zasadzie co chce... Juz to zdiagnozowałem mam do wymiany czujnik poziomu paliwa w zbiorniku. jakby coć, to mam na zbyciu dekiel zbiornika paliwa z pływakiem i czujnikiem, jakbyś był zainteresowany, dai info na pw lub e-mail lespaul@o2.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferguson Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Mam podobny problem. Wskaźnik temperatury nie działa, ale to może być problem z połączeniami, lub z czujnikiem i jest do sprawdzenia. Inny problem jest z wskaźnikiem paliwa, który cały czas jest w pozycji 1/3 i nawet po wyjęciu zegarów, odpięciu wtyczek pozostaje bez zmian. Instalacja i zegary podobne jak w Terrano1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.