tomkek1912 Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 Cześć. Pytanko. Jaką najlepiej firmę wybrać? Dziś samochód mi przeglądu nie przeszedł. Oba drążki z luzami. Masakra. Auto ma raptem 134kkm. Diagnosta był zdziwiony. Najpewniej też będe miał sworznie na wahaczach do wymiany na wiosnę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExploRer Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 W dniu 9.12.2023 o 17:59, tomkek1912 napisał: Cześć. Pytanko. Jaką najlepiej firmę wybrać? Dziś samochód mi przeglądu nie przeszedł. Oba drążki z luzami. Masakra. Auto ma raptem 134kkm. Diagnosta był zdziwiony. Najpewniej też będe miał sworznie na wahaczach do wymiany na wiosnę. Ale jaka masakra ? Jakie są u nas drogi każdy wie. Pytanie czy już były wymieniane drążki ? U mnie przy 94k wymieniłem oba wahacze. Były od początku, nie dość że pordzewiało, to tuleje już lipa, nie było sensu wymieniać samych tulei. Masz dwie opcje, oryginały (!) lub zamienniki. Czyli u mnie drążki next time zapewne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkek1912 Posted December 11, 2023 Author Share Posted December 11, 2023 Z mechanikiem przegadałem, że nie poleca samych sworzni wymieniać tylko od razu całe wahacze. Oryginalne mam. Nawet nie tak pordzewiałe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExploRer Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 14 godzin temu, tomkek1912 napisał: Z mechanikiem przegadałem, że nie poleca samych sworzni wymieniać tylko od razu całe wahacze. Oryginalne mam. Nawet nie tak pordzewiałe. Tak jak piszesz, lepiej wymienić całe wahacze. U mnie też były oryginały od 2015, ale coś rdza je brała. Aktualnie wrzuciłem zamienniki proponowane w ASO. Zobaczymy ile to pojeździ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkek1912 Posted December 21, 2023 Author Share Posted December 21, 2023 Już po wymiance. 1000 zł mniej w portfelu. Ale różnice widać. Nie tłucze się na dziurach i nie szarpie przy zmianie biegów lub po odjęciu gazu. Jakby ktoś stał przed potrzebą wymiany to numery OE dla silnika 1,2 powinny być: 54500-1KK0B (prawy), 54501-1KK0B (lewy) - kompletne wahacze D8640-4MA0A, D8520-4MA0A - końcówki drążka kierowniczego. Tu nie wim który prawy, który lewy. Po tych numerach na portalu na A kupiłem zamienniki - wahacze z Sasic'a. Końcówki z MOOG'a Możliwe, że te numery podchodzą pod 1,5 i 1,6, ale widziałem, że w zależności od rocznika, rzadziej od silnika któreś numery OE były inne. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.