tomkek1912 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Cześć. Pytanko. Jaką najlepiej firmę wybrać? Dziś samochód mi przeglądu nie przeszedł. Oba drążki z luzami. Masakra. Auto ma raptem 134kkm. Diagnosta był zdziwiony. Najpewniej też będe miał sworznie na wahaczach do wymiany na wiosnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExploRer Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 W dniu 9.12.2023 o 17:59, tomkek1912 napisał: Cześć. Pytanko. Jaką najlepiej firmę wybrać? Dziś samochód mi przeglądu nie przeszedł. Oba drążki z luzami. Masakra. Auto ma raptem 134kkm. Diagnosta był zdziwiony. Najpewniej też będe miał sworznie na wahaczach do wymiany na wiosnę. Ale jaka masakra ? Jakie są u nas drogi każdy wie. Pytanie czy już były wymieniane drążki ? U mnie przy 94k wymieniłem oba wahacze. Były od początku, nie dość że pordzewiało, to tuleje już lipa, nie było sensu wymieniać samych tulei. Masz dwie opcje, oryginały (!) lub zamienniki. Czyli u mnie drążki next time zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Z mechanikiem przegadałem, że nie poleca samych sworzni wymieniać tylko od razu całe wahacze. Oryginalne mam. Nawet nie tak pordzewiałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExploRer Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 14 godzin temu, tomkek1912 napisał: Z mechanikiem przegadałem, że nie poleca samych sworzni wymieniać tylko od razu całe wahacze. Oryginalne mam. Nawet nie tak pordzewiałe. Tak jak piszesz, lepiej wymienić całe wahacze. U mnie też były oryginały od 2015, ale coś rdza je brała. Aktualnie wrzuciłem zamienniki proponowane w ASO. Zobaczymy ile to pojeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 21 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2023 Już po wymiance. 1000 zł mniej w portfelu. Ale różnice widać. Nie tłucze się na dziurach i nie szarpie przy zmianie biegów lub po odjęciu gazu. Jakby ktoś stał przed potrzebą wymiany to numery OE dla silnika 1,2 powinny być: 54500-1KK0B (prawy), 54501-1KK0B (lewy) - kompletne wahacze D8640-4MA0A, D8520-4MA0A - końcówki drążka kierowniczego. Tu nie wim który prawy, który lewy. Po tych numerach na portalu na A kupiłem zamienniki - wahacze z Sasic'a. Końcówki z MOOG'a Możliwe, że te numery podchodzą pod 1,5 i 1,6, ale widziałem, że w zależności od rocznika, rzadziej od silnika któreś numery OE były inne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.