Lysy Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Witam, mam problem który od dłuższego czasu pozostaje nie rozwiązany. Otóż po pół rocznym remoncie samochodu okazuje się że nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty i nie ma mocy. Wymienione były wtryski, rozrząd, turbo i podmieniany zaworek turbo. Czasem zdarzy się że coś mu odbije, puści czarną chmurę i przez chwilę jedzie normalnie. Ciśnienie paliwa przy pełnym bucie jakie odnotowałem to okolice 1400bar. Wydaje mi się że trochę mało. Na wolnych obrotach ma okolice 260 bar. Orientuje się ktoś jakie powinno być? Może ktoś miał podobny problem z mocą i pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikeft Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 A jak pompa vacum?U mnie po wymianie rozrządu vacum turbina szybciej łapała.Wysłane z mojego CPH2529 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy Opublikowano 25 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Podciśnienie bezpośrednio z vakum na wolnych zasysa ponad -1 aż skala w wakuometrze się kończy. Na wyjściu z zaworka do turbo -0.7. Wymieniałem też ostatni tłumik, zastanawiam się czy wydech nie jest przytkany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurio Opublikowano 10 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2024 Miałem ostatnio problem z mocą... Raz jechał normalnie a raz muł. Ciśnienia też miałem podobne, wymieniłem oba zawory na pompie wysokiego ciśnienia, koszt ok. 800 zł za 2. Wymieniałem sam - pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.