Gość faulouppy Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 koniecznie zobacz DOMINIQUE STRAUSS-KAHNS dent in May on charges of attempted snatching and sensory debauch dealt such a bowl over that French civics went into a advent of suspended animation. This week, replete with so, the countdown to the 2012 presidential designation seemed to unconstrained on real. Two contenders itemize in their names on the Socialist nomination. France got a raw resources stocking, after Christine Lagarde was picked to on Mr Strauss-Kahn as IMF boss. And President Nicolas Sarkozy launched a speed sophisticatedness to rebuild France. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaSSIL Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Panowie prośba - w mojej K11 miałem podobnie jak u większości z was - nie działał nawiew na biegu 1-3 , 4 bieg działał, po renowacji płytki wszystko działało jak trzeba ale zaś przestało - to nie problem bo można naprawę płytki ponowić = problem w tym że po kilku miesiącach jeżdzenia na 4 biegu coś pykło i nagle przestało w ogóle wiać z nawiewów co może być przyczyną - gdzie szukać usterki żeby bez potrzeby pół auta nie rozkręcać ?? dzięki za jakąkowliek pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) Czy ktoś z kolegów ma na "składzie" lub w "fotoalbumie" fotkę z postu #44 i mógły ją wrzucić na forum? Jakoś tej stronki z linkiem http://img240.imageshack.us/my.php?image=img0001hp1.jpg nie mogę otworzyć. Dziękuję i pozdrawiam. Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris0086 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ta płytka to standard ja to lutowałem 2 razy i działa rok bo to trzeba zrobi tak, oczyścić do gołego,zlutować grubą warstwą w tym miejscu gdzie kolega wyżej wstawił zdjęcie a potem pomalować lakierem bezbarwnym do paznokci z 2 razy,potem 2 razy czarny i 1 bezbarwny potem raz w spreyu i nie ma bata po takim zabiegu,bo po co wydawać 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam. Z uwagi iż jest to temat o nagrzewnicy, dmuchawie i dmuchaniu, to aby nie zakładać nowego i podobnego, to swoje pytanko zadam tutaj. Czy w waszych Micrach K11-1996r, po włączeniu ciepłego powietrza i nawiewu, to leci zimne -chłodne powietrze ze środkowych kratek /nad radiem/, a skrajne, oraz szybę i na nogi ciepłe? W tych samochodach które miałem, to jeśli ustawiłem ciepłe powietrze, to ciepło leciało ze wszystkich. Lecz słyszałem, że są jakieś samochody w których właśnie ze środkowych kratek zawsze leci chłodne. Więc czy w Micrze też powinno lecieć chłodne? A jeśli nie, to gdzie szukać przyczyny i jakie to mogą być usterki? Chciałbym wiedzieć przed cieplejszymi dniami gdy ewentualnie wezmę się za sprawdzanie i naprawę. Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 jutro ci sprawdzę ,bo zapytam żone teraz na szybko nie pamiętam ,w primie tak jest jak sobie przekrece to leci zimne ,a po bokach cieple p.s.lato idzie wiec cieple powietrze tobie nie potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris0086 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 ze środkowych kratek nad radiem zawsze leci,leciało i będzie lecieć zimne , ciepłe tylko szyba czołowa,nogi oraz kratki boczne przy szybie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dzięki bardzo za odpowiedź, bo już myślałem że to jakaś awaria, a córka nic o tym nie wspominała, że np. dmucha jej zimnym /ma ustawione na szybę/. Dziś to odkryłem, jak kochany tatuś jechał córce zatankować. W Tino tak nie mam - mam normalnie tzn. ze wsztstkich jest ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris0086 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 ok po prostu niech zamknie nawiew środkowy gdzie leci zimne na pokrętle i cześć,będzie leciało tylko ciepłe bez zimnego a w lato sobie nawiew otworzy środkowy to zie zamyka na pokrętle na duł zamknięty,do góry otwarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 ok po prostu niech zamknie nawiew środkowy gdzie leci zimne na pokrętle i cześć,będzie leciało tylko ciepłe bez zimnego a w lato sobie nawiew otworzy środkowy to zie zamyka na pokrętle na duł zamknięty,do góry otwarty. Tak też miała i tak robi. To ja, gdy wsiadłem i poprzekręcałem jej ustawienia, to takie rzeczy zaobserwowałem. Ale teraz juz sprawa wyjaśniona. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madziawajdi Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Witam, od niedawna jestem włascicielką Micry K 11 i mam dość głupi problem. Coś się popsuło w dmuchawie więc udałam się do mechanika gdyż samochód trzymam na parkingu i nie mam jak w nim pogrzebać, choćbym chciała... Po wizycie u mechanika dmuchawa działa (wymieniony został wentylator, po który zresztą sama pojechałam na szrot :-)). Działają mi kratki dmuchawy przy drzwiach i kierowcy i pasażera, oraz kratka z prawej strony kierownicy (między kierownicą a radiem). Nie działa mi nawiew w kratce między radiem a pasażerem. Jeśli zamknę działającą kratkę tym suwakiem do zamykania nawiewu, to wtedy nawiew w kratce niedziałającej zaczyna działać. Paranoja... jak to naprawić...? Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) Przeskoczyła pewnie dźwigienka wewnątrz nawiewów i odwróciła się praca jednej z kratek (a właściwie klapek ją zamykających). Trzeba to rozebrać i złożyć poprawnie. Edytowane 20 Października 2013 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kris0086 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Środkowy nawiew działa tylko na zimne powietrze,nie ma bata zeby dzałało na ciepłe a jak leci wolno,lub wcalę to zatkane oczyść samochód z liści piachu i tego typu świństw i sprawdz filtr,są też preparaty do od grzybiania i oczysztania nawiewów. a co do dzwigienek to ja miałem calą konsolę rozebraną tam nie ma co składać na nowo,bo tam jest środkowa konsola ściągana i dwie dziury od nawiewu i nie ma jak sie to przestawić gdyż ta konsola z tymi kratkami i ściągalna razem i na stałe wsadzona to dej konsoli i jak pisałem dwie dziury to jast zatkane na Bank. Edytowane 21 Października 2013 przez Kris0086 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillos Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam. Dwa dni temu przestała mi działać dmuchawa.Z tym że niektórym na forum działał chociaż 4 bieg a u mnie żaden...Dobrałem się do płytki i po oględzinach stwierdziłem, że jest przepalona w jednym miejscu.Sprawdziłem miernikiem i faktycznie jedno z kombinacji połączeń nie przewodziło.Oczyściłem, polutowałem, zabezpieczyłem lakierem do paznokci, zamontowałem i nadal nie dmucha...Czy miał ktoś taki przypadek lub domyśla się co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 A bezpiecznik sprawdziłeś? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillos Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Faktycznie. Bezpiecznik był spalony.Ale jak włożyłem taki sam jak był 15A spalił się po paru sekundach a silniczek ani drgnął. Jedynie coś w nim "zabrzęczało".Wyciągnąć silnik dmuchawy czy spróbować z mocniejszym bezpiecznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Większy to zły pomysł.trzeba znaleźć przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillos Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Przedmuchałem wszystkie wloty i wyloty sprężonym powietrzem u znajomego.Zamontowaliśmy bezpiecznik 25A i pokrętło od razu na 4, tak by pominąć i tak już nadwyrężoną płytkę oporową.Początkowo kręcił powoluku ale po chwili wystartował z pełną prędkością Trochę ryzykowne z tym bezpiecznikiem ale się powiodło Spowrotem zamontowałem bezpiecznik 15A i jak na razie jest ok Działają wszystkie 4 prędkości :D :DPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Coś silniczek przyblokowało, może się zaciera? Warto by było wyjąć, przeczyścić i przesmarować jakąś wazelinką lub olejkiem silikonowym. Lepiej teraz niż jak nastaną większe mrozy i śniegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.